Gå til innhold

Nikon Coolpix 3700 problemer

Anbefalte innlegg

Jeg sitter nå med et Nikon Coolpix 3700 kamera med 12mb brikke. Men jeg fikk plutselig et problem nå. Når jeg og en annen person satt å skulle overføre noen bilder over på minnebrikken for å ta med på fotobutikk for å fremkalle så sa ZoomBrowser EX at JPG bilder ikke kunne overføres, bare JPEG (av en eller annen grunn). Når dette ikke gikk tok jeg heller å kopierte bildene inn på "Flyttbar Disk" som kommer opp i Min Datamaskin. Dette gikk fint. ZoomBrowser fant bildene inne på minnebrikken å alt sånt. Men når jeg da satte minnebrikken tilbake inn i fotoapparatet for å ta et bilde, låste hele kameraet seg når jeg skulle se på bildene inne på minnebrikken (med kameraet). Fikk ikke til å slå av det eller noe, det ble helt låst. Nå tenkte jeg at dette kanskje var pga jeg hadde lagt inn JPG istede for JPEG bilder. Men nå har jeg slettet alle bildene på minnebrikken (som stod i kameraet, men jeg brukte ZoomBrowser). Men nå når jeg har tatt et bilde så får jeg fremdeles ikke til å se på bildene med kameraet.

Det er snakk om en ScanDisk minnebrikke.

Eneste jeg kan tenke meg var at den andre personen trakk ut kabelen som forbinder pc'en å kameraet etterpå, da kom det en feilmld (men tragisk nok husker vi ikke hva som stod da).

Det går fint å ta bilder, de blir lagret på minnedisken, men ikke å se de på skjermen på kameraet etterpå. Da låser det seg helt.

Er det noen som i det heletatt har noen peiling på hva det kan være?

Med Vennlig Hilsen

Robert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Regner med at du mener Sandisk minnekort.

Er ikke Zoombrowser programvaren som følger med Canon-kameraer?

Uansett, så ville jeg forsøkt å formatere minnekortet i Nikon-kameraet og se om det hjelper.

HH

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...