Gå til innhold

hvor kan jeg poste hotmail-posten min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

åja, så hva gjør D2OL og F@H team postene på toppen der da? er da ikke hardware det heller.. eller for å ikke snakke om alle isp-diskusjonene der, er da ikke hardware det heller, eller for å ikke snakke om alle webhotell-diskusjonene der, er da ikke hardware det heller, eller for å ikke snakke om alle firewall-diskusjonene der, er da(i 99% av tilfellene) ikke hardware det heller, osv osv osv...

det er med andre ord ikke lov å diskutere ting i "internett og nettverk" forumet med mindre diskusjonen dreier seg kun om fysisk hardware? da hadde det nok blitt tomt etterhvert..

Lenke til kommentar

Hvis en moderator har stengt posten din, bør du ta dette opp med den aktuelle moderator i PM. Akkurat Hotmail er en gråsone, men jeg ville nok ikke stengt den posten. Hotmail er jo en web basert mailklient, men er litt vanskelig å bestemme seg for om den bør ligge under programvare eller internett.

Lenke til kommentar

Internet og nettverk er den mest feilbrukte kategorien i forumet. Jeg foreslo bl.a. å linke inn Sikkerhet som en underkategori fra Programvare i tilbakemeldinger i vinter. Ikke en eneste kommentar fra ansvarlig hold. Virker nesten som de er redd for å miste poster fra denne delen av forumet.

Lenke til kommentar

Som Afseth sa er dette noe du bør ta opp med vedkommende moderator. Send en PM og legg fram saken skikkelig. Ikke ta "alle andre får lov, så hvorfor ikke jeg?" tonen. Påpeker du at dette er gråsone, og peker på andre eksempler, så er jeg sikker på at du får gjennonslag for klagen :)

Stenger forøvrig denne da man ikke trenger å diskutere moderatoravgjørelser åpent i forumet. Der ingen grunn til at en masse utenforstående folk skal behøve å uttale seg i en sak som enkelt kan løses mellom de innblandede partene :)

Endret av enden
Lenke til kommentar
åja, så hva gjør D2OL og F@H team postene på toppen der da? er da ikke hardware det heller.. eller for å ikke snakke om alle isp-diskusjonene der, er da ikke hardware det heller, eller for å ikke snakke om alle webhotell-diskusjonene der, er da ikke hardware det heller, eller for å ikke snakke om alle firewall-diskusjonene der, er da(i 99% av tilfellene)  ikke hardware det heller, osv osv osv...

det er med andre ord ikke lov å diskutere ting i "internett og nettverk" forumet med mindre diskusjonen dreier seg kun om fysisk hardware? da hadde det nok blitt tomt etterhvert..

"Internett og nettverk", i likhet med "Webshoperfaringer" er to kategorier jeg selv mener ikke burde vært under hovedkategorien "Hardware". Men de er nå der nå, og de kan sånn halvveis betraktes å være en "frisone" for spørsmål som egentlig ikke er hardware, men som går under de kategoriene allikevel.

ISP og Webhostings-diskusjonene er noe av disse. Egentlig skulle vel de passet best i "Off Topic" - "Annet", men siden de er så hardt knyttet opp mot PC-bruk (Spesielt ISP da) så blir de tillatt der.

Firewalldiskusjonene du snakker om har jeg ikke lest. Hvis det er innebygde firewalls i routere du snakker om, med port-forwarding og den slags så er de rett postet da router går under Hardware. Er det firewalls av typen Symantec sin så er de feilpostet og blir stengt/flyttet til Programvare.

D2OL og F@H o.l. har det blitt bestemt at er såpass gråsonete at de er tillatt i den kategorien pga "deling av ressurser over nettverk" visstnok. Not my call.

Hotmail blir vel liggende i samme gråsone som D2OL-postene iogmed at det er en internett-tjeneste eller noe som foregår over web. Personlig mener jeg at vi skulle tillatt poster av den typen i "Internett og nettverk" burde vi også tillatt spørsmål av den typen som er i "Webdesign"-kategorien, pga det også foregår over internett.

Til akkurat din post så vil jeg heller si at den ikke passer andre steder enn "Off Topic" - "Annet". Jeg har derimot hørt klagen din og skal ta den opp internt

Edit: Okay, vi kom frem til at det egentlig ikke er noen bedre kategori for det spørsmålet enn "Internett og nettverk". Vi arbeider med å få lagd en ny kategori til din type spørsmål i stedenfor og vil derfor gjenåpne posten din igjen.

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...