Den Røde Tsar Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det ER amatør napalm, USA ftw Napalm er kye grummere saker naturligvis, men, i ødelegge ting med flashy pyroteknikk faget har USAF kommet lengre enn alle andre... Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 bade i sirupp, tjere eller noe segt og klissite må vel stoppe det. eller?? Eller olje? Lenke til kommentar
King of Ice Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 høres ikke bra en del folk vill lage napalm i hjeme og det gjør meg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 høres ikke bra en del folk vill lage napalm i hjeme og det gjør meg ? Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Nåer der det vel slik at noen like Fallskjermhopping av ymseslag, noen liker å dykke og andre former for ekstremsporter. Men det er en del som liker ting som sier bang og ting som brenner. Og så er det slike tullebukker som meg som liker alt. Endret 15. juni 2004 av bigbom Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg har hoppet i strikk og har dykkersertifikatet! Fallskjerm neste.... [/skrytemode] Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det virker som det er mange her som kan mye om det å lage napalm, hvorfor kan ikke noen av dere legge ut bilder da? Det må jo være noen som tok bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå