Suppelars2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) habbahabba rororo din båt. Du sa du hater USA, jeg hintet til at det ble litt feil, jeg fikk det jeg ville ha i svaret ditt. (enig, enig, og enig.) Endret 9. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 er det noe som vet om noen anti forurensing grupper her i norge?? skulle gjerne fått usa til og bli mer naturvenlige. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 du er nødt til å ta bilder av det hvis det blir noe utav d... men for alldel STÅ LANGT VEKK NÅR DU SETTER FYR PÅ DRITEN!!!!! NAPALM + MENNESKE = DØD!! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) MagE Post:#22 Skrevet: 10/06/2004 : 00:55 er det noe som vet om noen anti forurensing grupper her i norge?? skulle gjerne fått usa til og bli mer naturvenlige. Du kan bombe dem med napalm som inneholder naturvennlig såpe Endret 9. juni 2004 av tbone Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 er det noe som vet om noen anti forurensing grupper her i norge?? Natur og Ungdom, Bellona, Greenpeace. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Gjør oss alle en tjeneste. Jeg vil ikke lese om deg i VG. Tolk det dithen at du ikke bør lage napalm! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det er gøy så lenge man er forsiktig! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 I "We were soldiers" skar de det vekk.. Hvis du tenker på han fyren som får en granat i trynet ca. midtveis i filmen, så er det nok en fosfor-granat. Det holder en temperatur på over 2k grader celsius, og brenner seg fint gjennom marg og ben, og gjerne et par centimeter med stål mens det er i gang. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 napalm kan man fint skrape vekk...gir non saftige brannsår, men det skal være fullt mulig å overleve det...dog ser du kanskje ut som elefant mannen med byllepest og spedalskhet etterpå.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 ser du kanskje ut som elefant mannen med byllepest og spedalskhet etterpå.. *falle av stolen* Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 I "We were soldiers" skar de det vekk.. Hvis du tenker på han fyren som får en granat i trynet ca. midtveis i filmen, så er det nok en fosfor-granat. Det holder en temperatur på over 2k grader celsius, og brenner seg fint gjennom marg og ben, og gjerne et par centimeter med stål mens det er i gang. Da er det snakk om hvitfosfor, som brenne så lenge det har kontakt med oksygen, Ikke bra og veldigt giftigt. Skla du appsolutt lage naplm så får du ikke noen oppskrift av meg, og det jeg har sett hær likner mest på molotowcoctail enn napalm. Så mitt tips Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvis du tenker på han fyren som får en granat i trynet ca. midtveis i filmen, så er det nok en fosfor-granat. Han duden som får det i trynet, får det vel ca på seg helt mot slutten. Han er pingle da. Jeg drikker napalm når jeg er tørst. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvis du tenker på han fyren som får en granat i trynet ca. midtveis i filmen, så er det nok en fosfor-granat. Han duden som får det i trynet, får det vel ca på seg helt mot slutten. Han er pingle da. Jeg drikker napalm når jeg er tørst. Kult. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvis du tenker på han fyren som får en granat i trynet ca. midtveis i filmen, så er det nok en fosfor-granat. Han duden som får det i trynet, får det vel ca på seg helt mot slutten. Han er pingle da. Jeg drikker napalm når jeg er tørst. Har du noen oppskrift Surt, søtt, bittert eller salt?? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg prøvde å lage det! Det funka helt greit, brannt ganske lenge, men ikke noe særlig å ta bilde av. Til alle som rådet meg til å ikke lage det: Det gikk greit vi var forsiktige (seppe. og jeg). Vi ryddet opp etter oss. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) vi var på tur med skolen, og kasta det på engangs-grillen edit: det var rett ved en elv Endret 10. juni 2004 av Seppe . Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Et av de jævligste våpnene amerikanerne har funnet opp? Et grusomt våpen ja, enig der.. Det må være grusomt å få det på seg Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 hva sier morradi når du koker napalm i kjelene hennes ? (antar at du er 14 år i og med nicket ditt) 15 år på lørdag Tror ikke jeg hadde gjort det mens hun var hjemme... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ikke vanskepulver, såpe, i sånnn gjør det selv style.. Det ER napalm, det er den med isopor og bensin som bare er en bedre utgave... Så iallefall langt unna når du fyrer på det da;) Tips, står åssen du lager det i JRCB Selvfølgelig hadde du svart i denne tråden, men du bør jo beskrive framgangsmåte enda bedre Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 er det noe som vet om noen anti forurensing grupper her i norge?? Natur og Ungdom, Bellona, Greenpeace. http://www.gronne.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå