Uin Viel Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Jeg leste på en gammel tråd her på forumet at man kunne lage napalm av bensin og konsentrert vaskepulver. Jeg kjøpte XP vaskepulver (det stod meget konsentrert bak) men fikk det ikke til å blande seg, noen som vet hvordan jeg kan få blandet det? Varme opp kanskje? Jeg har laget napalm av bensin og isopor det funket fett! ^^ Endret 9. juni 2004 av mads89 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hett tips: IKKE LAG NAPALM. (Det blir for øvrig ikke napalm, men gjør samme nytten.) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har lurt på en liten ting: Hva er napalm?? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Et av de jævligste våpnene amerikanerne har funnet opp? Her skranter mine kunnskaper, men jeg tror det ble brukt flittig i Vietnamkrigen. Napalm brenner/eksploderer eller noe sånt, og dette sprøyta de store mengder av ut i jungelen, for å ta knekken på vietnameserne. Dårlig skrevet, skrantende kunnskaper osv... Edit: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=...q=define:Napalm Endret 9. juni 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Varm det opp i en kjele, men jeg tar ikke ansvaretom du gjør det... Bruk vannbad for å få en lav temperatur, fordi bensin har et flammepunkt på -20 grader. Det vil si at det antenner veldig lett (for de som ikke visste det) Evt. kan du bruke isopor og bensin. Gjør samme nytta. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ikke vanskepulver, såpe, i sånnn gjør det selv style.. Det ER napalm, det er den med isopor og bensin som bare er en bedre utgave... Så iallefall langt unna når du fyrer på det da;) Tips, står åssen du lager det i JRCB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ta noen bilder, eller rapporter her hvordan det gikk hvis det blir noe av det. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Frys litt appelsin juice og mos den og bland med bensin, fungerer også... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Hva skal du med Napalm? Brenne det. Endret 9. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva skal du med Napalm? ta over verden Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ... og donere den til de trengende og svake. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 tar ikke napalm og setter seg fast på ting også, slik at det brenner inn i deg liksom, BTW hater usa, og det er ikke uten grunn heller, Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 altså, det er alltid gøy å brenne ting så lenge du viser litt brains når du gjør det, så er det vel ingenting i veien? jeg mener, regner ikke med at fyren skal lage hjemmelaga flammekaster og gå amok på lørdagskvelden på byn' elns? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hva sier morradi når du koker napalm i kjelene hennes ? (antar at du er 14 år i og med nicket ditt) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 BTW hater usa, og det er ikke uten grunn heller, Meningsløst å hate et helt land. Har DU møtt alle amrikanere? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 BTW hater usa, og det er ikke uten grunn heller, Meningsløst å hate et helt land. Har DU møtt alle amrikanere? jeg sa aldri jeg hater alle amrikanere, men jeg hater politikken deres, jeg hater bush, jeg hater, forurensing, jeg hater folk som ikke vil stoppe forurensing fordi at dei kan tape penger, naturen er ubetalig!! BTW: jeg har faktis noen venner over i statene, og man pleier ikke hate vennene sine vel? men Haltan, la oss droppe diskusjonen, vi vil ikke stenge en topic her Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Får du brennende napalm over deg er du dødsdømt.. Det ligger som et tett lag med olje over kroppen, og brenner deg ihjel. Det er helt umulig å få det bort. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Får du brennende napalm over deg er du dødsdømt.. Det ligger som et tett lag med olje over kroppen, og brenner deg ihjel. Det er helt umulig å få det bort. I "We were soldiers" skar de det vekk.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 bade i sirupp, tjere eller noe segt og klissite må vel stoppe det. eller?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå