.V. Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Er det en måte å kvitte seg med riper i plasten på en bærbar? Er rimelig surt å sitte her med en 5 måneder gammel bærbar med en diger ripe på tvers av lokket.... btw, barbara.no fikk alvorlig problemer i Opera, aldri sett en side så herpa i Opera. Lenke til kommentar
Polarbastard/Reserve Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Bytte lokk..? Det er vel egentlig ikke så mye du kan gjøre mer du kan gjøre. Å slipe/polere plast er ikke så enkelt å få til, ihvertfall ikke uten å få forandringer i strukturen og fargeforskjeller i forhold til resten av maskinen. Som nødløsning kan du prøve å få tak i en plastfilm for å dekke lokket, eller skaffe deg et kuult klistremerke å sette over ripen Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 OK, bare tenkte det kanskje var noe lignende det som er til plexi, noe du bare gnir på. Lenke til kommentar
Polarbastard/Reserve Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ikke hvis du snakker om en dyp ripe, men en liten ripe vil nok kunne gjøres mindre synlig med et slikt slipemiddel. Men uten å kjenne til hvordan din maskin ser ut, så vil jeg alikevel tro at det område du polerer med et slikt slipemiddel vil bli litt mattere enn plasten i område som omgir denne delen. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 OK, er en en Fujitsu Siemens Amilo D, grå. Men får gå på klistremerke-jakt da.... Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 tror ikke du vil skfte deksel, vanskelig å bytte uten å ta knekken på noe, i tillegg er det ganske dyrt å få tak i ett sånt deksel. Sikker på at det er plast og ikke Aluminium? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Jepp, plast ja. Det er altså bakdekselet på skjermen det er snakk om her. Lenke til kommentar
sete Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg hadde en stor ripe på den ene siden av mitt Chieftec-kabinett Etter et år senere klistret jeg på en "Kill Bill" reklame som jeg tok fra "Filmmagasinet" Gå på klistremerkejakt! Du finner garantert noe kult som vil skjule ripen. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Flott, takk for tipset. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Jeg hadde en stor ripe på den ene siden av mitt Chieftec-kabinett Etter et år senere klistret jeg på en "Kill Bill" reklame som jeg tok fra "Filmmagasinet" Gå på klistremerkejakt! Du finner garantert noe kult som vil skjule ripen. Spørsmålet er om det er kulere med et digert klistremerke enn en liten ripe. Uansett vil du nok få flere riper etter hvert, i hvert fall om du bruker den mye. Bruker selv bærbar som fraktes hver eneste dag, og den blir stygg, men det er vel det indre som teller Endret 11. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
.V. Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Ripen kom faktisk ikke av bruk, men av idioti. Bare så det er sagt.... Skulle sette i mer ram, snudde maskina opp-ned på bordet og begynte å skru. Når jeg var ferdig var der 2 lange riper i dekselet, jeg hadde glemt underlag.... Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hva med å starte en ny trend? Dekaltrimming av bærbare pcèr? Kunne jo vært bra morsomt å levert inn pc`n til med en lapp som sier: "gi meg flammer" Fikk akkurat den første bærbare min, så foreløpig er den uten riper og jeg krysser fingra for at det skal fortsette sånn, men før eller senere skjer det vel noe Lykke til med klistremerkejakt iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå