aadnk Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Jeg har nå prøvd meg på et nytt design til siden min. I alle tidligere versjoner har jeg brukt Tables og Frames, men etter å ha lest flere anbefalinger og tips på internett kom fram til at det er mye bedre å bruke Divs/Layers. Men det skulle vise seg å ikke være så lett som jeg hadde trodd i begynnelsen. IE ville nemlig ikke vise siden slik den så ut i Macromedia Dreamweaver MX, så det endte med at jeg kalibrerte posisjonen til layerene etter IE med håp om samme visning i andre browsere. Vises ikke siden riktig på andre browsere har jeg absolutt ingen ide på hvordan jeg skal fikse det. Så hvis noen av dere har en annen browser enne IE, og opplever at alt smelter sammen i en suppe, prøv også å gi meg noen tips på hvordan å fikse det. Her er linken. Hva synes dere? Endret 9. juni 2004 av aadnk Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 den nye var bedre enn den forrige ihvertfall prøve å få litt farge på tekstfeltet også, og noen andre farger istedenfor den lyse blå Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 den var bedre enn den andre, men jeg synst du har et litt for stort fargesprang her, og feil farger også. Men kansje det bare er smak og behag? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Anbefaler deg å lære deg å skrive HTML/CSS manuellt - da har du _så_ masse bedre kontroll over korleis sida ender opp. Ta deg tid en dag, og les på http://www.w3schools.com - og gjerne mi eiga side *reklamere* Link til mi side i signatur. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Takker for responsen. Men jeg lurer fremdeles på en ting: Hvordan kan jeg få en layer til å være like bred som er resiterende av siden? Slik som det er nå, er jo siden hele tiden 200 pixel for bred og for lang. Kan man fikse dette med CSS? Eller er det en annen måte å få reparert det? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg har nå endret hele hjemmesiden min til akkuratt dette designet. Men fremdeles får jeg ikke til å få layerene perfekt. Enten blir de for store, eller for små. Noen som vet grunnen? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Hmm, kommer ikke inn på sida di nå. edit: hvis det er http://www.stangeland.tk/ så synes jeg fargene ikke var særlig fine. Og jeg likte heller ikke at du ikke har definert font og brukt +2 på tekst. Synes det blir stygt. Men ellers helt greit.. Endret 9. juni 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå