Jalla Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Den rewieven som tar for seg WinXP kontra W2k holder ikke mål! Se på testoppsettet! Kun P4, som ikke er den kjappeste CPU'en akkurat, og i tillegg kun en 1.4... Null AMD tester, og ingen 3d - ytelses benchmarks... Rævva! Personlig har jeg registrert stor økning i ytelse i 3DS MAX R4.2, Photoshop, og i spill. Fikk 300 3D Marks mer i WinXP (PRO bld 2600) enn i w2kPRO SP2. (3D Mark 2001) Hvem merker forskjell om Exel er tregere å regne ut en makro eller to i winXP enn W2k uansett... Tror du må bevege deg inn i diffligningenes land før Exel harker såpass at du merker det, men da må du også lage endel fiffig kode... Se litt mer kritisk på ting, før det blir postet... :smile: Ellers; Topp website! Digger hardware.no, og overklokking.no og resten av gjengen rått! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Vis folk sitter med stopperklokke så kan vel alle finne ut av det ? Bullshitt! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 1) det finnes ikke 2 maskiner i verden som yter likt 2) ikke alle her kjører på P4 gutt :wink: Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hvorfor svarer vi på dette nå, 2 år senere ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 ubs bruker bare siste 24 vanligvis jeg. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Fordi nå kan vi se tilbake på den artikkelen og vite at Windows XP var den møkka som vi hadde forventet, glad jeg ikke lar min PC bli infisert av W32.WinXP.worm .... Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Fordi nå kan vi se tilbake på den artikkelen og vite at Windows XP var den møkka som vi hadde forventet, glad jeg ikke lar min PC bli infisert av W32.WinXP.worm .... :o ?? Hmmm, ser du aldri har installert og kjørt winxp... kan umulig ha gjort det. jeg kan hvertfall ikke se hvor winxp feilet så brutalt, funker helt glimrende hos meg. Jeg gikk gledelig over til winxp fra win2k og ville ALDRI gått tilbake. Tyner noen ekstra fps ut av spillene også. btw: hvilket os kjører du ?? Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg kjører Slackware GNU/Linux..... Ja jeg har kjørt Windows XP, mange ganger, første gang jeg prøvde det var under TG01, Beta versjon tror jeg, da det fortsatt hette Windows Whistler. Men et så homoerotisk operativsystem som Windows XP skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 huff, så trangsynt... kan ikke seriøst mene at du dømmer et os på grunn av default utseende. ånei, os'et mitt er homoerotisk ! Hjelp kanskje noen ser den enga i bakgrunnen og tror jeg er homo ! Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Ta det med en smule ironi da.... De gangene jeg har kjørt WinXP har jeg slått av effektene, og stilt inn standard windows looket. Alt i alt er jo WinXP raskere enn win2k, uten tvil, men er liksom noe med det som virker frastøtene... (kanskje det har noe med produsenten og gjøre?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå