Furyfax Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Har nettopp fått meg en amd xp-m 2400+ som har følgende stepping: AXMD2400FJQ4 Z413733D40869 AQYHA0415VPMW Hva betyr dette for overklokkings potensiale? Blir dette en god oveklokker ? mvh Paul ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 9. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Ingen som vil dele litt av kunnskapen sin ? Lenke til kommentar
moray Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kan være gode muligheter med den chippen.. Her er en ganska oversiktlig tråd med mange erfaringer.. Hvordan ser det ut hittil med klokkingen? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Midt på treet stepping. Har sett varierende resultater med disse. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg studerer i bergen og alt pc-utstyr står der oppe, nå er jeg i haugesund, men reiser tilbake til bergen på søndag, etter England-Frankrike kampen ( ) Kan poste resultater da. Hk jeg skal bruke er et Abit NF7S V2.0 med 1x512MB Twinmos brikke /Winbond.. CH 5 brikke, har ikke fått høyere FSB enn 215 med den RAM'en så jeg får se hvordan det går. Endre, hvilken RAM ville du ha foretrukket med det HK og CPU'en som jeg har. Tenkte jeg skulle kjøpe denne , men hadde aller helst ønsket raskere RAM, men så ingen brikke som var raskere med like god timings. Noen tips ? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Endre, hvilken RAM ville du ha foretrukket med det HK og CPU'en som jeg har.Tenkte jeg skulle kjøpe denne , men hadde aller helst ønsket raskere RAM, men så ingen brikke som var raskere med like god timings. Noen tips ? BH-5/6, hva ellers. Men er det nytt vi snakker om er det OCZ EB eller OCZ 3200 Gold rev2 2-2-2-8/Corsair XMS XL som gjelder for lave timings. Samsung-chippene på de to sistnevnte har dog ikke vist seg som de mest klokkevillige om du ikke er villig til ha høyere timings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå