Hotmale Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei! Jeg vant en auksjon på qxl.no for litt siden. Link: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=12226435 Uansett. Det er en molex! Den Socket A kjøleren! på den står det Socket A/370---2,2ghz Er det da 2,2ghz slik som en Amd 3200+? Eller er det xp2200+? Som dere ser var det også en Delta 60mm, Hvis jeg bytter ut den med vifta som er på cpu'kjøleren! Har jeg da den sykeste(Lyd og kjøling) luftavkjølte cpu'kjølingen? Og delta'n, den har en normal 3-pins kontakt! Klarer hk og levere nok strøm til å drive den(1,2A)? Eller må jeg skaffe meg en adapter! Er det kanskje greit å lage sjøl? Takk for alle svar!! PS: Sjekk prisen! Ikke alle auskjoner på qxl er like dumme Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Uansett. Det er en molex!Den Socket A kjøleren! på den står det Socket A/370---2,2ghz Er det da 2,2ghz slik som en Amd 3200+? Eller er det xp2200+? Finner du ut hvilke kjøler det er kan du skjekke hjemmesiden til produsenten. Som dere ser var det også en Delta 60mm, Hvis jeg bytter ut den med vifta som er på cpu'kjøleren! Har jeg da den sykeste(Lyd og kjøling) luftavkjølte cpu'kjølingen? Ikke langt i fra ihvertfall Om deltaen funker på hk-ets 3pins kontakt ville jeg ikke tatt sjansen på Endret 9. juni 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Etter en del forskjellige søk på google fant jeg ut at det er opptil xp2200+! litt rart egentlig så sant det står 2,2ghz der, og det er ikke andre socket a cpu'r som har en slik hastighet! Molex 37165-0010 heter den! Takk for svar! Jeg skal mekke en adapter og teste delta'n! gleder meg! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Takk for svar! Jeg skal mekke en adapter og teste delta'n! gleder meg! Be prepared.... Kjøp hørselsvern du trenger det Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Men er det noen som vet om det finnes en viftestyring som kan brukes på deltan. Den er etter mine beregninger 14,4W( P=I*U P=1,2A*12v) Noe som er litt mer enn en normal viftestyring takler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå