hamiso Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har skiftet til Talkmore i dag, og fått et lite, men kanskje stort problem hvis det varer. De som prøver å ringe til meg, får kun opptatt.... SMS er i orden, det går greit å ringe fra mobiltlf., men altså ikke å motta tlf.samtale. Kontaktet Talkmore, og de mente det kunne være pga. at tlf. har en aktiv viderekobling til et nummer som ikke lenger er i bruk, for eksempel telefonsvareren i det tidligere operatørselskapet. De anbefalte å taste ##002# for å deaktivere alle viderekoblinger. Det stemmer at jeg hadde telefonsvarer i det tidligere abb. (Youcom). Så jeg fulgte oppfordringen. Men det er fremdeles opptatt hvis en prøver å ringe mobilen. Prøvde å slå av og på mobilen også, men det hjalp heller ikke. Så med ønske om "en videre fantastisk dag" fra mitt nye mobilselskap, begynner jeg så smått å kaldsvette. Har en Sony Ericsson t68i. Noen som vet om andre metoder for å ordne dette? Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Høres ut som en feil de må rette i sine systemer. Be de få en tekniker til å se på saken. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ring dem og si det da! de har sikkert en eller annen løsning for deg.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Det kan oppstå etterheng i systemene den dagen nr blir portert over. Det kan vere dette som du har opplevd, då vil det forsvinne i løpet av natta. Viss ikkje er det ikkje etterhenget. mvh JanEirik Lenke til kommentar
hamiso Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Ja, takk. Det ser ut til å ordne seg. Har fått et par telefoner i kveld. Blant annet fra Talkmore selv. Men fra fasttlf. jeg hadde tilgang til, gikk det ikke. Og fra den gikk det an å ringe til andre mobiltlf. Så det var litt rart. Men ser ut til at det går greit. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jepp då var det etterheng i mobilsystema, og av ein eller anna merkeleg grunn så gjeld det etterhenget berre andre mobiltelefonar uansett nett. Mens fast telefoner kjem igjennom. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå