Gå til innhold

Masse farger i bilde

Anbefalte innlegg

Hei

Vær gang jeg skal spille Battlefield Vietnam får jeg store problemer med bildet. Bildet blir dekket av masse rare farger..... :(

Jeg har ikke fått det problemet når jeg har gjort andre ting.

Jeg har et NIVIDA GeForce Ti 4200 with AGP8X

Kan dette problemet skyldes skjermkortet?

Eller kan det være noe annet.

:no::no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme skjermkort og det går bra hos meg :yes:

Jeg tror du har en bug i spillet, kanskje kortet ditt blir for varmt. Jeg fikk det samme problemet med et annet spill. SK ble for varmt, det var fordi det var støv i vifta som gjorde at det ikke ble kjølt så godt ned.

Skjer dette i kunn BF Vietnam?

Jeg kjenner en som har et veldig bra SK som får opp masse streker....

EDIT: VELDIG MYE STØV :laugh:

Hvilken produsent har du?

Endret av jossy
Lenke til kommentar

Jeg ville også prøvd nye drivere. Fikk samme problemet da jeg spillte spillet for første gang fordi jeg hadde eldre drivere.

Enten innstaller drivere som fulgte med spillet, eller innstaller de aller nyeste driverne tilgjengelig.

Lenke til kommentar

sliter med samme problemet... har et 9700 pro som ikke er eller har vært overklokket. Viften på kortet går som normalt. I begynnelsen dukket artifactsene kun opp i div. spill, men nå er de der hele tiden, utenom under oppstarten av maskinen. dukker først opp når windows begynner å loade. noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det?

takk for alle svar.

Lenke til kommentar
sliter med samme problemet... har et 9700 pro som ikke er eller har vært overklokket. Viften på kortet går som normalt. I begynnelsen dukket artifactsene kun opp i div. spill, men nå er de der hele tiden, utenom under oppstarten av maskinen. dukker først opp når windows begynner å loade. noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det?

takk for alle svar.

Prøv det samme som de fleste andre med det samme problemet, rens viften og sørg for bedre kjøling i kabinettet. Et par kabinettvifter for å øke luftgjennomstrømningen i kabinettet bruker å være det som trengs. Har du ikke merket at det er sommertemperaturer ute og inne?

Lenke til kommentar

fjernet nettop ca ½ kg støv fra kjølingen på skjemkortet, men det halp ikke. RAM brikken på skjemkortet er uforskammet varm. Veldig merkelig i og med at skjermkortet ikke er overklokket. har hatt kortet i ca 1 år og aldri klokket det. Noen som vet hva som feiler skjermkortet mitt?

Endret av Spydleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...