BadLoser Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Mpx.no var eneste webshoppen i Norge som solgte Xp-m 2500+. Jeg utsatte bestillingen min en dag, og nå har de plutselig fjernet alle xp-m cpu'er fra siden sin. Håper inderlig de kan skaffe den likevel :/ ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 9. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 mpx.no RULER...se posten min under.hehe Lenke til kommentar
Recon Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 mpx.no RULER...se posten min under.hehe Helt enig, jeg har aldri opplevd maken til support og service noe sted som hos MPX (jeg har da ikke prøvd netshop som skrytes opp i skyene her). Jeg sverger konsekvent til denne webshoppen når jeg er i Norge. Recon -komplott.no hater- Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Så også at den var borte. Synd. Håper de tar den inn igjen, eller at noen andre tar de inn. Endret 9. juni 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
BadLoser Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Tviler ikke på at mpx.no er en bra webshop. Men ble bare ekstremt skuffet over at de hadde fjernet cpu'en, hadde jo planlagt denne oppgraderingen lenge.. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Spør de pent om de kan ta den inn til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå