Gå til innhold

Hvor kan jeg lage en nett side med mer enn 20-40mb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
visst det er snakk om så lite så kan du jo registrere en gratiskonto på www.home.no.net eller liknende da, å legge filmen der så kan du linke til den fra den andre siden ;)

Da får du 10-30 mb for lite. ;) Her var det snakk om 20-40, ikke 10 mb. ;)

Lenke til kommentar
Hvordan laster jeg filmene over på siden på home.no?

På home.no får du en FTP konto. så må du skrive inn dette i browseren din (bruk IE) eller du kan bruke et FTP program da visst du vil....

ftp://home.no

Så kommer det opp en passord og brukernavn boks. Skriv inn ditt home.no passord og brukernavn

Lenke til kommentar

Hvor mange mb kan jeg ha på en home.no side da?

Om jeg har en film på 30mb foreksempel.. kan jeg da komprimere den til 25 og legge den ut om det er max grensen?

Endret av Xedge
Lenke til kommentar
www.lonex.com

Ekstremt god support og null nedetid, anbefales!  :)

Edit: Null oppetid...

Null oppetid? ...men så lenge supporten er bra så gjør det vel ikke så mye :roll:

:p

EDIT: der fiksa du det ja ;)

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Bare sånn for opplysning.

Det er ingen ting som heter null nedetid i den virkelige verden, dette er en utopisk drøm.

Om hosten lover 100% oppetid, eller ikke sier noe om hvor mye oppetid, finn en annen.

En host med under 99% oppetid er heller ikke vært å satse på.

99% oppetid tilsvarer 446 minutter nedetid per måned (regnet med 31 dagers måned).

Prøv å finn en host med 99.5% oppetid minst.

Om du skal ha videoer på siden din og for ikke så alt for mange personer er nok b-one.net noe å vurdere, spesielt om du ikke ønsker å betale mye for det.

Og jeg regner med at du faktisk har tillatelse for å dele disse filmene(egne produksjoner osv).

Lenke til kommentar
Det er ingen ting som heter null nedetid i den virkelige verden, dette er en utopisk drøm.

Har ikke hatt 1 minutts nedetid i den tiden jeg har vært hostet der iallefall! :D

(5 mnd)

Hvordan vet du det?

Har du sjekket siden din hvert sekund i 5 måneder?

Og selv om du har hatt 5 måneder uten nedetid så er mitt utsagn akkurat like gjeldende og jeg står ved det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...