Xedge Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Noen som vet hvor? Jeg har nett side på freewebs.com men dem har så lite mb gratis.. takker for svar! Lenke til kommentar
jrz Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 kjøp deg litt plass.. koster ikke all verdens det.. jeg bruker web10.dk. de er nokså fleksible og jeg betaler 9 kr elns pr mnd. Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Mye plass får du da? kan du legge filmer ut på den siden? 9kr pr mnd? Lenke til kommentar
jrz Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 125 mb. med mysql og php. kanskje ikke noe godt valg om du skal legge ut filmer. da er det bedre å få seg en 2 gb shared løsning.. til 5-7 dollar pr mnd Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Det er snakk om og legge ut en film max i gangen på 10.15mb.. finnes det noen som har nettsider som man kan legge ut filmer på? Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 visst det er snakk om så lite så kan du jo registrere en gratiskonto på www.home.no.net eller liknende da, å legge filmen der så kan du linke til den fra den andre siden Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 visst det er snakk om så lite så kan du jo registrere en gratiskonto på www.home.no.net eller liknende da, å legge filmen der så kan du linke til den fra den andre siden Da får du 10-30 mb for lite. Her var det snakk om 20-40, ikke 10 mb. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Du har da vel internettplass fra din ISP? Jeg oppdaget nylig at jeg hadde 50MB hos Online Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Det som er å anbefale er å kjøpe webhotell da. Det er forhondsvis billig, 9 kr i måneden. Kommer an på hvor du har det hen www.get-one.net Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Hvordan laster jeg filmene over på siden på home.no? Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvordan laster jeg filmene over på siden på home.no? På home.no får du en FTP konto. så må du skrive inn dette i browseren din (bruk IE) eller du kan bruke et FTP program da visst du vil.... ftp://home.no Så kommer det opp en passord og brukernavn boks. Skriv inn ditt home.no passord og brukernavn Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Hvor mange mb kan jeg ha på en home.no side da? Om jeg har en film på 30mb foreksempel.. kan jeg da komprimere den til 25 og legge den ut om det er max grensen? Endret 9. juni 2004 av Xedge Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 www.hostean.net -> Ny og lovende host. Svært lave priser og veldig høy maks-overføringsgrense (20GB på den billigste løsningen) Lenke til kommentar
trygvebw Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) www.lonex.com Ekstremt god support og null nedetid, anbefales! Edit: Null oppetid... Endret 10. juni 2004 av trygvebw Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) www.lonex.com Ekstremt god support og null nedetid, anbefales! Edit: Null oppetid... Null oppetid? ...men så lenge supporten er bra så gjør det vel ikke så mye EDIT: der fiksa du det ja Endret 10. juni 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg leier hos b-one.net ,betaler 20.- kr mnd for 250 MB Lenke til kommentar
jrz Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 en kompis av meg driver Anox Hosting Det tror jeg er en ok plass å kjøpe shared space. får pent kontroll panel osv. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Bare sånn for opplysning. Det er ingen ting som heter null nedetid i den virkelige verden, dette er en utopisk drøm. Om hosten lover 100% oppetid, eller ikke sier noe om hvor mye oppetid, finn en annen. En host med under 99% oppetid er heller ikke vært å satse på. 99% oppetid tilsvarer 446 minutter nedetid per måned (regnet med 31 dagers måned). Prøv å finn en host med 99.5% oppetid minst. Om du skal ha videoer på siden din og for ikke så alt for mange personer er nok b-one.net noe å vurdere, spesielt om du ikke ønsker å betale mye for det. Og jeg regner med at du faktisk har tillatelse for å dele disse filmene(egne produksjoner osv). Lenke til kommentar
trygvebw Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Det er ingen ting som heter null nedetid i den virkelige verden, dette er en utopisk drøm. Har ikke hatt 1 minutts nedetid i den tiden jeg har vært hostet der iallefall! (5 mnd) Endret 10. juni 2004 av trygvebw Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det er ingen ting som heter null nedetid i den virkelige verden, dette er en utopisk drøm. Har ikke hatt 1 minutts nedetid i den tiden jeg har vært hostet der iallefall! (5 mnd) Hvordan vet du det? Har du sjekket siden din hvert sekund i 5 måneder? Og selv om du har hatt 5 måneder uten nedetid så er mitt utsagn akkurat like gjeldende og jeg står ved det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå