DeejPhant Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hei.. Jeg kommer ikke inn i biosen på mitt 3c905c-tx nic.. Det eneste som skjer når jeg trykk ctrl+alt+b er at skjermen skiffter farge til en mørkblå-svart look.. Er det noen her som har noen lure ideer eller forslag? Lenke til kommentar
Borf Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 dei einest du kan skifte i den bios`en er vel boot over lan, og då må vel du ha ei ekstra brikke på som er programert for det... er ikkje heilt sikker Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 ingen som har noe fornuftig å komme med? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 nei. Jeg har hatt et slikt, *har sett etter det når jeg leste posten din første gang*, måtte ta det ut pga den ekstra forsinkelsen i oppstart hver gang, hva er den 5 sek?, ikke lenge det sier mange, joda, når det går et par reboot'er legger man fort merke til det. *peh* Meny'en på den jeg har (hadde?) fungerte smertefritt. Kanskje du har def. rom på det, prøvd i annen maskin? Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Ja, det blei testa på en annen maskin før jeg fikk det og da var det rett inn med menyer og valg av PXE og TCP/ip boot osv osv.... Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 FØR? jada, men etter... vet ikke hvordan du håndterer ting, andres ting og saker som jeg skal selge passer jeg veldig godt på, mitt eget tar jeg i lomma. Du også? Jeg har fremdeles aldri ødelagt noe pga det, men noen! må oppleve statisk elektristet en eller annen gang, siden det står på absolutt alt av el. utstyr :smile: Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Tror ikke det er ødelagt.. det gjør nytten sin i windows, men jeg kommer ikke inn i bios.. Jeg regner med at det er en bug mellom hovedkortet mitt og nicet, så det var derfor jeg lurte på om noen hadde noen erfaringer.... _________________ Msi K7T-266 PRO2-RU Amd Athlon xp 1800+ 60GB,40Gb, 20GB WD 2*80GB WD i Raid 0 768MB DDR 2100 Ati Raedon 8500@275 704.. og huff 128!! DA-01SL-D <-- *glise* [ Denne Melding var redigert av: DeejPhant på 2002-04-15 15:11 ] Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Har du USB keyboard? BIOS på hovedkortet emulerer ikke keyboard som standard, og da får du ikke trykket ctrl+alt+b for å komme inn i bios til nic'et... Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 jeg har ps2 keybord.. PC-en henger seg kun hvis jeg trykker ctrl+alt+b.. irriterende feil Hvis det er noen som veit om noen windows verktøy hvor man kan gå inn i biosen på nettverkskortet og forandre innstillinger der hadde jeg blitt veldig glad Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Ikke for å drepe gleden din, men tror ikke det går... Er det mulig å styre konfig'en på Adaptec SCSI kontroller BIOS fra Windows? Der trykke du jo CTRL + A, samme funskjon som NIC'en du har. Har ikke sjekket med 3Com sine sider enna, tenkte jeg skulle...lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå