Crazy_Viking Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Jeg vet ikke om noen husker at de hadde et knalltilbud på 1,4ghz duroner til 150kr? Det viste seg at de var litt for knall. I dag fikk jeg ordrebekreftelse fra dem! Utrolig nokk var det 2 stk 1,6ghz og 3stk 1,8ghz Den samlede summen for 5 prosessorer pluss to vifter er 1208kr inkl. frakt. Da jeg la sammen virkelig pris på de nye cpuène pluss vite å frakt kom jeg opp i 2397kr. Er dette ÅRETS KJØP? til MPX.NO Crazy_Viking Endret 9. juni 2004 av Crazy_Viking Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Bra tilbud.... hvis man trenger sååå mange CPU`s... Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Bra tilbud.... hvis man trenger sååå mange CPU`s... vel...trenger man mange pc`r trenger man mange cpu`r Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Godt kjøp, men personlig ville jeg heller hatt en kraftig CPU enn 5 svake Likte igrunn bedre når (tror det var MPX) feilprisen 512MB brikker i fjor vår. Alle maskiner bør jo ha et par gigg RAM Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Bra tilbud.... hvis man trenger sååå mange CPU`s... vel...trenger man mange pc`r trenger man mange cpu`r trenger egentlig ikke ny pga at jeg har kjopt 2400-m 35w Jeg bruker de cpuene i pcpakker som jeg selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå