sfRoyal Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Som mange sikkert vet, så kommer snart Transport Giant, et spill i samme sjanger som Transport Tycoon. Nå har det kommet en demo av spillet Demoen finner du her. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 oi oi oi oi OI! Nå kommer gamle minner stømmende på! Those were the days..... Lenke til kommentar
defzx Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Så på noen bilder nå, åhh det så digg ut =) Gleder meg til å teste det om noen månder.. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Pågående thread om dette spillet Her Demoen er også nevnt der. EDIT: Link i linken er fint... Endret 9. juni 2004 av Shicca Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) EDIT: Link i linken er fint... Det er egentlig ikke lov å linke direkte til filen, når den ligger på en annen server. Dessuten posta jeg denne tråden fordi jeg ikke fant noen tråd om det samme, det var fordi det ikke hadde vært noen aktivitet i den tråden du linket til siden 17/05/2004, for DES posta nyheten om demoen noen sekunder før meg. :-/ Endret 9. juni 2004 av Tx3 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Vel, det er jo også en "ordentlig" oppfølger til Transport Tycoon på trappene, foreløpig kalt Locomotion. Det er en artikkel på Gamer.no om dette. Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Videre diskusjon om denne demoen tar vi her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=256085 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg