icemat Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hvilken produsent har den mest stillegående 160GB S-ATA harddisk Noen som vet dette svar mottas med takk!!!!! Lenke til kommentar
erikoed Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 samsung har vel den mest stillegående disken.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Seagate og Samsung har vel de stilleste... Seagate er den jeg ville gått for. Lenke til kommentar
SvovelSyre Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Av nyere disker er det vel Samsung som er kjent for lavt støynivå. På andreplass finner du nok Seagate, som også går under kategorien "stillegående" disker. Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 jepp, jeg ville gått for seagate =) Lenke til kommentar
icemat Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 da går jeg for seagat som har vært min favoritt hele tiden. en ting til er det noe forskjell på støynivået på en IDE og S-ATA disk ( seagat 160GB) Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Uansett hva som sies, Samsung har beviselig de mest stillegående harddiskene, iallfall når det kommer til disker med 7200 rpm. Segate har/hadde en vanvittig stille harddisk på 5400 RPM for 2 år siden, en bekjent av meg har en slik, dessverre er lagringskapasiteten på stakkarslige 40GB. Samsungs harddisker ligger ikke like høyt i ytelse som Segates, men de er mer stillgående, iallfall når det kommer til søking, hvor min segate har en lei tendens til å knitre litt. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Jeg har Seagate, Samsung og Hitachi, jeg hører ingen av de blant vifteduren. Hitachi 7K250 har en slags mjauing når den kalibreres, men det kan fjernes ved ny firmware. Her en link til mp3-filer, hvor du kan lytte til disse diskene i oppstarten: Maxtor, IBM, Seagate,WD Caviar og WD Raptor-diskene. Seagate er mest roligst. Noise Comparasion Endret 9. juni 2004 av mantra17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå