Sliver Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Vet du om noen norske webshops som har tilbehør som undervannshus, metal stropp, gummi-boks, fjernkontroll o.l. til mitt IXUS V? Det er jo umulig å få kjøpt ekstra utsyr til dette kameraet, selv om det finnes masse! Eneste jeg har sett som har litt utvalg er itbutikken.no, men de har jo ikke noe på lager + at de er usikkre på når de får inn varene så.. Er også interessert i om du vet om noe butikker i Oslo som har dette (gjerne til en ok pris). Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 Kom igjen her'a folkens! Det må da finnes én butikk. Lenke til kommentar
askt Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Vil anbefale deg å titte litt videre hos ITButikken. De har utstyret du nevner (minus fjernkontroll, dette finnes ikke til IXUS Digital), og så fort du bestiller blir det fortgang i lagerstatus. Jeg bestilte en IXUS Collection Leather Bag, skulle først komme på lager om en to-tre uker, fikk vesken 4 dager etter. Har kun gode erfaringer med ITButikken, og det virker som de er den eneste butikken som har godt utvalg av tilbehør til IXUS-kameraene i Norge. Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå