MysticoN Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hei jeg har kjøpt meg et par av disse men i forhold til de knappene som kommer med sunbeam inverter så er det 3 "ledninger" som må festest på de nye knappene mine. rød ledning skal tilkobles i nr 1 og gul på nr 2! men hvilken ledning skal jeg bruke på nr 3? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) ingen lednig skal festes der.. det er bare å prøve seg fram.. Endret 9. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 jo det skal festest en ledning får at det lille lyset på knappen skal lyse når den er på! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 hadde det vert lett så hadde jeg ikke spurt da! ka vil To ground si da? sån som jeg har koblett knappen i kabinettet no så virker den, får slått av og på katodene mine men det lille lyset funker ikke:( Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) hadde det vert lett så hadde jeg ikke spurt da! ka vil To ground si da? sån som jeg har koblett knappen i kabinettet no så virker den, får slått av og på katodene mine men det lille lyset funker ikke:( "to ground" høres mistenkelig ut som "til bakken" dah men.. skal ikke si noe jeg.. EDIT: pokker ta leif! Endret 9. juni 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 hmm! hvordan skal jeg koble da vist jeg vil få det lyset på knappen til å lyse slik den skal da? Lenke til kommentar
Spole Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 1 er 12V, Kobles til 12V ledning 2 er den som skal til katoden 3 er jording, kobles til 0V (minus) Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) håper dette gjør det lettere for deg EDIT: litt stort bilde, jeg vet det... ikke koble fra bryteren og rett til katoden. slik du har koblet det nå som du sier høres riktig ut, det eneste du trenger å gjøre er å ta en ledning fra den siste "tappen" på bryteren til svart på drevkontaken. samme hvilken svart. Endret 9. juni 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 hehe takker og bukker:) har no sotte inn mange katoder før:) bare stussa litt på hvordan jeg skulle få lyset på knappen til å virke:) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hmm.. jeg har samme bryter men jeg trengte ikke å gjøre det.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 funka bra hos meg no:) kobla rød ledning i nr 1 og gul ledning i nr 2 og 3! Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ground = jord = 0V = svarte ledningen fra PSU'en Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 bra ok2k, at du nevnte det.... tror ingen andre her har gjort det allerede Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 bra ok2k, at du nevnte det.... tror ingen andre her har gjort det allerede Nesten bra gjort! Alt ordner seg og alle blir lykkelige! LOZER Lenke til kommentar
pexxi Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 heyy, ble det mye i frakt å bestille derfra?? Fet knapp;P Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 bra ok2k, at du nevnte det.... tror ingen andre her har gjort det allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå