fargoth Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Hei! En venn av meg skall installere windows, men han kann ikke det siden han får en feilmelding som sier at han ikke finner c,d eller lignemde. (kansje dårlig formulert sorry ) Han har tatt ut batteriet av hovedkortet og satt det inn igjenn, og der er derfor han ikke for installert opprativsystemet. Håper noen kann hjelpe! Endret 6. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har han hatt windows installert før ? Hvilken windows-versjon prøver han å installere nå ? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Ja han har hat xp før, han prøver å installere win98.. Endret 9. juni 2004 av fargoth Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Du må nok komme med feilmeldingen i sin helhet. Og ja, det var svært dårlig formulert og enda verre skrevet. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ja han har hat xp før, han prøver å installere win98.. Får han startet WinXP da? Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Partisjonene har nok vært NTFS, derfor vil ikke Win98 finne dem. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 ja, hvordan kann han i dos lage fat32? Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Nei tror ikke fdisk takler ikke den... inn med winxp plate eller 2000 plate formatere disken tilbake til fat dertter win 98 Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Legg hdd'en som slave i en annen pc og formater partisjonen eller hele hdd'en hvis den ikke har to eller flere partisjoner. Du kan formatere ved hjelp av hdd-behandler under "Min Datamaskin" eller ved hjelp av "Partition Magic". Dette er ikke noe problem. Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 gjør det som RobinHood sier. start fra en XP plate. slett alle partisjoner. opprett en ny partisjon som ikke er formatert og deretter start maskina med Windows 98 cd`en. så tenker jeg det blir ordnings her. men forresten, lurer litt på hva du skal med Windows 98? er ikke pc`en hans kjapp nok til XP. eller er det pga spillene? hvis det er pga spillene så kan du vel kjøre Dualboot Win 98/XP? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 wil: Spill? Hvorfor er det et argument for å kjøre XP istedet for 98? Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 nei, hvis du ikke har prøvd XP før så kan jeg fortelle deg at det er ikke alle de gamle spillene som går i XP skjønner du. det er derfor det er endel folk som velger eldre versjoner av Windows når de skal spille. joda det er konpitabelfunskjon i XP, men denne funker ikke på alle spill. DERFOR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå