andesam Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Noen som vet hvordan man slår av autokorrektur i internett eksplorer? har leta litt rundt i instillingene, men jeg har ikke funnet noe... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Autokorrektur i Explorer? IE6 har ingen egen autokorrektur. Du må nok utdype litt. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) da er det i windows den ligger. Første gangen man går inn i IE6 etter en reinstallering, så kommer det etterhvert (kommer ann på når autokorrekturen slår inn) opp et vindu som spør om du vil aktivere autokorrektur. Dette har jeg klart å svare ja på, men jeg vil ha den av. Hvor skrur jeg den av? edit: autofullfør heter det vel egentlig, etter litt ommtanke... Endret 9. juni 2004 av andesam Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Verktøy - Alternativer - Avansert, fjern haken foran "Bruk innebygd autofullføring"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå