Gå til innhold

Modde ideer. :-)

Anbefalte innlegg

Joda ! BAre en uke igjen til elevuka ... Da skal jeg modde pcn :yes::yes: Men kanskje noen her på forumet vil komme med noen realistiske ideer som jeg kanskje kan bruke?? Har foresten et Chieftec Maxi tower :D:)

Så .. bring it ON! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder akkurat på med det samme toweret nuh.. :yes:

(worklog kommer, ikke vær redd! :p )

finnes joh utallige chieftech mods rundt omkring i de norske (sikkert svenske også :p) hjem da.. bare å bruke den søte "søk" funksjonen det.. ;)

noen stikkord kan være:

-griller

-plexi

-lakk

-pussepapir

-osv osv osv

happy modding! :green:

Lenke til kommentar

Hadde sikkert vært kult, men litt upraktisk.. Hadde vært stilig om du satte de helt i bunnen, hatt de under kabinettet elr.no.. er jo ikke så mye modding, men du må jo ordne fester og slikt :)

Edit: Du kan jo også skifte ledene til power on og HDD.. jeg har blå og rød, det er mye penere enn det orginale (akkurat samme tower)

Jeg har også lakkert innvendig, selv om den lakken skal bort for at jeg skal lakkere på nytt så ble det bedre enn det var før :thumbup:

Du kan jo også sette inn et LCD displey, dette koster jo da litt penger da men :)

Plexi er vel en selvfølge kan jeg tenke meg :p

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar

Har planer om og putte cdrommen kanskje bak pcn sånn at den stikker ut bak ... Ellre kanskje sånn at den stikker ut i sidedøra.. :p Trenger ideer til mandag da skal jeg plukke ut de ... Har 1000 kr jeg kan bruke på prosjektet ..:D Kom med forslag folkens ! trenger hjelp! :p:w00t:

Lenke til kommentar

Jo! Idag har jeg begynt med moddinga! Bestemte meg at jeg skal lakkere kabinettet signal rødt og foran og bak skal være i gull :D Så skal jeg skjære ut en trekant på sidedøra kanskje 2 trekanter opp mot hverandre usikker .. Men bestillte 2 trekanter iallfall fra glassmesteren... Men kom med ideer som jeg kan ha inni kabinettet .. Noen løsninger.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...