-kga- Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvem karakterer kommer på vitnemålet? Kommer kunn standpunkt karakterene som en fikk 3 året, og ingen av de andre. Feks naturfag i 1 kommer ikke. Det var den noen som påsto. Jeg trudde både Matte, økonomi, naturfag og engesk fra 1 og samfundslære, geografi og eldre historie fra andre kom i tilleg til de standpunkts karakterene i 3. Trur jeg huska alle da. Hvem er riktig? En ting til. Når jeg har feks. har tatt 2MX og 3MX. Kommer begge karakterene på vitnemålet, eller kunn den siste av dem? Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Karakterer i alle fag som er avsluttende kommer på vitnemålet, dvs. 1MX, 2MX og 3MX kommer. Økonomi, naturfag og engelsk fra GK, Tysk/fransk, samfunnslære, geografi, eldre historie. Sånn har jeg forstått det iallefall. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ja det er alle avsluttendes fag som kjem på vitnemålet. Og det er det aller meste av fag du har hatt iløpet av dei tre åra. Unntaket er vell norsk og gym trur eg, sidan det ikkje var avsluttandes fag fyrste og andre året. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Grunnkurs: Engelsk, matte, økonomi og naturfag. VKI: Alle studieretningsfag (uansett om du skal ha dem på VKII eller ei) pluss samfunnslære, tysk.. VKII: Alle fag du har.. Norsk og gym teller bare på VKII.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå