Doc_Chronic Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Hva med att noen finner en god norsk server og poster ip'n her på forumet slik vi kan møtes der å game litt? CS:CZ 4 life!! Endret 15. juli 2004 av AcIdica Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Nå er Tor-Steinar på ferie for øyeblikket, men i utgangspunktet kan jeg si at vi stiller oss negative til at noen utenfor Gamer.no skal benytte seg av navnet. Tror jeg ville ha ventet med videre planlegging til etter at en annen beskjed blir gitt. Ingen som fikk med seg det? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Fikk med oss det, men vi tenker "hvos det blir noe av" Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hadde vel vært smart å spørre gamer.no om LOV før dere starter en gamer.no klan, ikke sikkert TST setter så pris på at Gamer.no blir brukt i den forbindelse. Men det er jo bare å bruke et annet navn ikke sant, værre er det jo ikke. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 OMG! De sa imidlertidig nei men det var mulig for noe annet Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg vill gjerne vere med. hvis det ikke er mange nok fra før da Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hva med att noen finner en god norsk server og poster ip'n her på forumet slik vi kan møtes der å game litt? CS:CZ 4 life!! vel, siden nra er nede hva med foco4? www.foco.no må bare fikse steam Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 blir gjærne med jeg oxo Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Åsmund: FoCo #4 er nesten alltid full. Det er bare rats baner på den servern og skal vi først danne en caln. Er det ikke best med originale baner? Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 hey hey jeg er med Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 tja,, rats er det eneste jeg spiller. På de andre banene tar det så lang tid før du møter motspilleren. Men om vi skal ha klankamper er det vel best å spille på vanlige maps ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå