Diablito2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 jeg har dessverre lite erfaring med slanger, de jeg har brukt er PVC slanger fra biltema som er relativt stive o.l. så jeg lurer på er hvor fleksible silicon (1/2) slangen de selger hos netconnection er ? grunnen jeg spør er pga jeg har et rør som måler 17mm og jeg vil gjerne få slangen over den uten for mye styr.. går det ? på forhånd takk Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) har selv en slange som fulgte med et vannkjølings-sett, det står danger-den på den. Kan prøve på 16mm rør. Bare vent noen minutter Gikk helt fint på 16mm, da var ikke slangen oppvarmet en gang. Tror det er samme slangen som du snakker om, med Varenummer: Silikon Skal den brukes på Honda radiatoren? Endret 9. juni 2004 av Terje82 Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 jepp tenkte det.. og det er for stort hull til å bare lime fast en nippel. så jeg tenkte å kjøpe meg skikkelig slange som taklet å bli strekt så mye.. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå