atrax Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 sikker på at det ikke er et annet forum du leter etter atrax? siden det står "casemod restricted area" som undertittel på hovedkategorien mener jeg.. Haha... Tråden dukka opp øverst under 'Siste 24 timer', jeg browsa ikke forumkategoriene Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Vil bare si at jeg legger ut det hovedkortet + CPU'en som er testet for salg/bytte i bruktbarkedet snart. Etter grundig testing er det egentlig så veldig spennende lengre. Hovedkort + CPU byttes gjerne mot en harddisk på helst 40GB 7200rpm eller bedre. Annet litt aldrende datautstyr/mobil kan også være interresant. Hvis dere ønsker at jeg skal utvide worklog'en først så si gjerne i fra. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Minner meg om 300a jeg hadde før. Hadde Abit bh-6 og Celly 300a som jeg fikk klokka til 504MHz med 2.3V spenning. Btw, fant en celeron 300 uten cache i skapet igår, smakka den i aopen ax6bc pro gold kortet til serveren min, fyrte opp med 2.2 volt med standard kjøleribbe. Fikk den opp i 450MHz og da lukta det svidd og jævlig i hele rommet Og det var ikke mulig å boote. Men dæven så gøy det var Endret 11. juni 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå