Gå til innhold

Hva skal folket her i sommerferien?

CarinaE

Anbefalte innlegg

Ikke en jævla dritt. :)

Ditto... Eller når eg sier at eg ikke skal noe så betyr det at eg ikke skal noe i UTLANDET. :(

Kommer sikkert til å bli flere turer til enten sverige, borestrand ved stavanger eller hytte tur i sogn og fjordanane med kompiser og greier. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drar til USA, New York den 25. juni alene for 3 uker :woot: Muligens en tur innom Washington D.C også...

(nei Haltan, jeg gjør ikke noe faenskap når jeg er inne i det hvite hus)

Hmm hva i all verden skal du gjøre alene i NY i 3 uker....? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Drar til USA, New York den 25. juni alene for 3 uker :woot: Muligens en tur innom Washington D.C også...

(nei Haltan, jeg gjør ikke noe faenskap når jeg er inne i det hvite hus)

Hmm hva i all verden skal du gjøre alene i NY i 3 uker....? :dontgetit:

Sommer-Språkskole.. Masse fyll osv :D Ingen jeg kjenner som vil dra til USA :( Så da får jeg dra alene til St.Peters land :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg for min del skal ikke så fryktelig mye. rundt den 25 juni drar jeg til Nevlunghavn, skal på "campingferie". Får låne campingvogna til onkelen min, en ca. 12 m lang og stor camping vogn. :wee:

Ikke så altfor langt ifra Helgeroa altså =)

Besteforeldrene mine har kampingvogn på Blokkebukta, så da blir det noen turer der i løpet av sommeren. Får mopedlappen om under en uke, så det blir mye farting med mopeden i sommer og.

Skal også en ukes tid til arendal, hvor vi har sommerhus (skal ha med 'peden der og)

Gleder meg til sommeren :)

Hihi, vi er på "omlidstranda". Selv om jeg holder meg langt unna :p

Holder til på Oddanesand camping, "vi" da..Men det har kanskje der lokal kjente skjønt allerede....?

Og en annen ting..Hvorfor skal man på "liv og død" jobbe i sommerferien, spessielt når man går på skole?..Greit å jobbe litt, men når en er 19, så er det stortsett slutt på ca 8 ukers sammenhengende sommerferie!

Til dere som er ferdig på VGS nå, NYT den lange sommerferien, for det er vel liten sjangs for at du får en så lang ferie igjen...Hvis du da ikke skal studere noen år..men allikevel, det blir ikke det samme! :roll:

jeg har hytte ver Arøya... så holder til ikke så langt unna dere om sommeren

Lenke til kommentar
Og en annen ting..Hvorfor skal man på "liv og død" jobbe i sommerferien, spessielt når man går på skole?

kan det være fordi jeg skal kunne betale husleie og studielånet som jeg må begynne å betale på snart?

Det skjønner jeg, når en har lån å betale og bor alene! :yes: .. Men når du fremdeles går på VGS eller U.skole, tenkte jeg på da,og bor hjemme... :dontgetit: Er greit å ha en liten sommer jobb, men ikke heeeele ferien... mener nå jeg!... :p

Lenke til kommentar
Det skjønner jeg, når en har lån å betale og bor alene! :yes: .. Men når du fremdeles går på VGS eller U.skole, tenkte jeg på da,og bor hjemme... :dontgetit: Er greit å ha en liten sommer jobb, men ikke heeeele ferien... mener nå jeg!... :p

AAhhhh.. jeg har hus og bil og 0kr lån :p Og ingen rike onkler heller :p

Lenke til kommentar
Fotball EM, Le Tour de France og spille golf. Skal vel klare og kaste bort 4 uker på det :D

:love: Lyst til å komme å hilse på Kaninen min? Ta med billeter + golfsettet :laugh:

skal på dana cup...slappe av og slappe av=)

7 år på dana cup....å ikke spille fotball i uke 30 blir merklig!

ellers er det eneste planlagte for i sommer å være ledsager for en bekjent i rullestol på leir, men fortsatt masse tid til å brenne av på spikk

Endret av dub
Lenke til kommentar

jeg skal jobbe.. jobbe jobbe jobbe! 2 uker ferie skal jeg ha da, men ikke no mer.. de går sikkert med til å flytte litt og herse. sikker spille en del AO og prøve å få litt sol på kroppen.

grunnen til at folk jobber hele sommeren er nok for å få penger. siden det vanligvis går mye penger i sommerferien så er det jo kjekt å ha.

når man attpåtil er ferdig med VGS og kanskje skal studere til høsten så er penger kjekt å ha så man slipper å ta så mye studielån. selv har jeg snart spart nok så jeg slipper lån første året på høyskolen. kjekt!

og en annen ting. når man først får sommerjobb er det ikke videre lurt å be om ferie. sommerjobb er sommerjobb, da må man jobbe hele sommeren. erke vits å be om sommerjobb hos noen for så å bare ville jobbe et par uker eller noen dager nå og da.. (finnes sikkert unntak)

jeg kunne forsåvidt tenkt meg en tur på quarten for å kikke på slipknot, nerd og et par til.. men pengene ser ikke ut å strekke til med det første :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...