CarinaE Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Jeg for min del skal ikke så fryktelig mye. rundt den 25 juni drar jeg til Nevlunghavn, skal på "campingferie". Får låne campingvogna til onkelen min, en ca. 12 m lang og stor camping vogn. Så skal jeg på Møre en tur, til hjemstedet til pappa. Det blir i slutten av Juli. Skal besøke tanten min der. OG så skal vi fiske! Så skal jeg jobbe litt i sommer, jobber i et IT-firma. hmm jo, det er vel ikke sommerferie, men skal til New York i August/september engang med broder'n. Og kanskje drar vi til "syden"/sydligere strøk, en hoppe-på tur, eller noe slikt. Edit: så kan det hende jeg skal en tur til Florida igjen, men når vet jeg ikke.Avhenger av jobben til pappa..Det kan skje denne sommeren...eller til høsten, eller neste sommer... Endret 9. juni 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Fotball EM, Le Tour de France og spille golf. Skal vel klare og kaste bort 4 uker på det Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Eneste som er planlagt er Spania i 3 uker. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Roma i begynnelsen av ferien. Prøve å jobbe litt frem til 25. juli 25 juli er det militæret Madlaleiren visst. Lenke til kommentar
SjiraFF1 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg for min del skal ikke så fryktelig mye. rundt den 25 juni drar jeg til Nevlunghavn, skal på "campingferie". Får låne campingvogna til onkelen min, en ca. 12 m lang og stor camping vogn. Så skal jeg på Møre en tur, til hjemstedet til pappa. Det blir i slutten av Juli. Skal besøke tanten min der. OG så skal vi fiske! Så skal jeg jobbe litt i sommer, jobber i et IT-firma. hmm jo, det er vel ikke sommerferie, men skal til New York i August/september engang med broder'n. Og kanskje drar vi til "syden"/sydligere strøk, en hoppe-på tur, eller noe slikt. Edit: så kan det hende jeg skal en tur til Florida igjen, men når vet jeg ikke.Avhenger av jobben til pappa..Det kan skje denne sommeren...eller til høsten, eller neste sommer... skal på dana cup...slappe av og slappe av=) Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Sommerferie, tja, var i militæret, er i militæret, og skal være her i enda et år, så det blir nok ingen ferie nei! Men det gjør ingenting, jeg er allerede hjernevasket og syns det er helt normalt å stå opp kl. 06.30 for å vaske rommet hver dag og stå i grunnstilling når flagget heises... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg for min del skal ikke så fryktelig mye. rundt den 25 juni drar jeg til Nevlunghavn, skal på "campingferie". Får låne campingvogna til onkelen min, en ca. 12 m lang og stor camping vogn. Ikke så altfor langt ifra Helgeroa altså =) Besteforeldrene mine har kampingvogn på Blokkebukta, så da blir det noen turer der i løpet av sommeren. Får mopedlappen om under en uke, så det blir mye farting med mopeden i sommer og. Skal også en ukes tid til arendal, hvor vi har sommerhus (skal ha med 'peden der og) Gleder meg til sommeren Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Skal jobbe i 3 uker, så skal jeg reise rundt omkring i norge og besøke venner og bekjente. Så skal jeg og noen venner på "campingtur" Så skal jeg selvsagt bruke et par dager og læxen framfor pcn Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 skal forhåpentligvis være hjemme og kose meg med jenta mi Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Skal mekke pølser på "Jens Eide" i Lillesand! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg for min del skal ikke så fryktelig mye. rundt den 25 juni drar jeg til Nevlunghavn, skal på "campingferie". Får låne campingvogna til onkelen min, en ca. 12 m lang og stor camping vogn. Ikke så altfor langt ifra Helgeroa altså =) Besteforeldrene mine har kampingvogn på Blokkebukta, så da blir det noen turer der i løpet av sommeren. Får mopedlappen om under en uke, så det blir mye farting med mopeden i sommer og. Skal også en ukes tid til arendal, hvor vi har sommerhus (skal ha med 'peden der og) Gleder meg til sommeren Hihi, vi er på "omlidstranda". Selv om jeg holder meg langt unna Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 dag en: dragonball z episode 1-20 dag to: dragonball z episode 21-40 dag tre dragonball z episode 41-60 Osv Jeg tror du skjønner hva jeg sikter mot... Ingen store planer, har ikke gått så mye inn i det, men hvis det er bil festival et eller annet sted, england, tyskland, frankriket elns. Så tar jeg og noen venner sikkert turen dit, faren til en god kompis av meg er VELDIG høyt oppe i Sas, så tur-retur til london koster bare 150kr... Men hvis det ikke er noe bil festivaler, blir jeg hjemme og får med meg HELE DBZ serien. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Roskilde selvfølgelig... litt synd at det ikke blir noe fyllatur til syden i år men men (var på ayia napa i fjor ) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jobbe nesten hele sommeren Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg for min del skal ikke så fryktelig mye. rundt den 25 juni drar jeg til Nevlunghavn, skal på "campingferie". Får låne campingvogna til onkelen min, en ca. 12 m lang og stor camping vogn. Ikke så altfor langt ifra Helgeroa altså =) Besteforeldrene mine har kampingvogn på Blokkebukta, så da blir det noen turer der i løpet av sommeren. Får mopedlappen om under en uke, så det blir mye farting med mopeden i sommer og. Skal også en ukes tid til arendal, hvor vi har sommerhus (skal ha med 'peden der og) Gleder meg til sommeren Hihi, vi er på "omlidstranda". Selv om jeg holder meg langt unna Holder til på Oddanesand camping, "vi" da..Men det har kanskje der lokal kjente skjønt allerede....? Og en annen ting..Hvorfor skal man på "liv og død" jobbe i sommerferien, spessielt når man går på skole?..Greit å jobbe litt, men når en er 19, så er det stortsett slutt på ca 8 ukers sammenhengende sommerferie! Til dere som er ferdig på VGS nå, NYT den lange sommerferien, for det er vel liten sjangs for at du får en så lang ferie igjen...Hvis du da ikke skal studere noen år..men allikevel, det blir ikke det samme! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Egypt i en måned. Uten typen. + litt jobb i juni og august. Endret 9. juni 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ikke en jævla dritt. Du kan passe på kaninen, fuglen, fiskene og hamsterene våre? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jobbe, så bruke pengene på ting jeg egentlig ikke har bruk for.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå