Andreas1 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hei vet ikke om jeg poster denne riktig, men siden det er til en symbian mobil satser jeg på at det funker. Uannsete spørsmålet er, jeg har en Lexar media multicard reader, og en 256mb twinMOS kort. kortet funker helt fint om jeg overfører ting til det gjennom ir. men når jeg skal benytte minnekort leseren. klarer jeg å se filenepå pc'n. men når jeg flytter filer over, ogsetter det i mobilen igjen. funker det ikke. det kommer bare opp feil! formatere minnekort? på forhånd takk! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 trur kortet må være formatert fra mobilen.. det er kun den du kan legge inn ting på MMC'et med. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Ja som TorgeirS sier så bør du først formattere minnekortet ditt i mobilen først.Det måtte jeg da jeg hadde Nokia 3650 Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 det jeg gjort, flere ganger. men samme skjer. jeg flytter over filer. setter kortet i mobilen. og får feilmeldingen opp, formatterekortet,kortet kan ikke leses, hva er kalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå