smeboe Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Fikk en reklame for computercity i dag, den første butikken(ikke webshop) jeg har sett med helt greie priser. F.eks. denne: http://www.computercity.no/index.aspx?sect...388&itemId=1388 Det ser ut som en PC som er like god som hvis du skulle bygd den selv ...uvanlig... Forresten, dette er ikke reklame, hvis noen tolker det sånn. Det er bare ment for å skape debatt om prisforskjellene mellom webshop og vanlige butikker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Creative Radeon™ 9800XT Enestående kvalitet til seriøse gamere. 5 299,- Endret 9. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Vel, jeg snakker ikke om enkeltdelene, jeg snakker om hele pc-er. Ingen slår webshopene på enkeltdeler Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Det virker som det er en stund siden de oppdaterte spillutvalget sitt også. Keg ser heller ikke helt forskjell på f.eks denne sidens pc utvalg mot elkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå