granhus Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 emnet sier lite, så jeg utdyper litt.. hvilke programmer bruker dere proffe webdesignere? hva bruker dere som inspirasjon? hvor får dere ideene? sikkert ikke enkelt å svare på men det hadde vært moro å vite Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Relevant. Endret 9. juni 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Føler jeg har svart på det her før en gang, men kan jo svare igjen: Grafikk: - Adobe Photoshop CS - eventuelt LightWave 3D hvis det trengs Koding: - Notepad hvis jeg er i humør til det - Macromedia DreamWeaver MX 2004 - TopStyle Pro 3.1 til CSS Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har vært mange tråder om dette før, men what the heck! Grafikk: Adobe Photoshop 7.0 Ulead Cool3D hvis jeg trenger det.. Ikke veldig ofte det blir brukt, og resultatet kan også diskuteres Koding: HTML-Kit (ikke si noe jorgis ) Bruker noen ganger NotePad til enkel editing, men det mangler syntax highlighting, noe som er litt dumt. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Grafikk: - Adobe Photoshop CS - Adobe ImageReady CS - Xara3D Programmering (XHTML/CSS): - Macromedia Dreamweaver MX - Notisblokk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Les det polert linka til og bruk søkefunksjonen neste gang.. Lenke til kommentar
granhus Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 takk for svar.. men ingen sier hvor de henter ideer og inspirasjon.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 takk for svar.. men ingen sier hvor de henter ideer og inspirasjon.. Fantasi, min venn - fantasi! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) takk for svar.. men ingen sier hvor de henter ideer og inspirasjon.. Fra andre nettsider som blir lagret i underbevistheten etterhvert som man ser de As for software: Adobe Photoshop CS (grafikk) Adobe Imageready CS (grafikk) Dreamweaver MX 2004 (HTML, CSS) Zend Studio (PHP) Endret 9. juni 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 En ting jeg lurer på.. hva er ulemper / fordeler med å bruke Frontpage til å designe og lage en css fil etterpå? La merke til i at FP 2003 kan man lage "layers", i koden vises layers som "div". Er dette samme "div" dere bruker istedenfor table? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Frontpage lager dårlige html koder på en måte.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 *bli lei av sånne tråder, som nesten bare er telletråder* Lenke til kommentar
granhus Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 En ting jeg lurer på.. hva er ulemper / fordeler med å bruke Frontpage til å designe og lage en css fil etterpå? La merke til i at FP 2003 kan man lage "layers", i koden vises layers som "div". Er dette samme "div" dere bruker istedenfor table? nå er ikke jeg spesielt flink med html, men etter jeg gikk fra FP til DW har jeg merket at html kodene blir enklere.. lettere og forstå og ikke så rotete. spesielt <table> merket jeg forskjell på.. anbefaler DW! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg kjører light version og bruker MS Paint og Notisblokk, men det hender at jeg tar meg en tur innom Paintshop Pro og Photoshop... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Er vel svært få her som er proffe. Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Er vel svært få her som er proffe. Kommer an på om du mener med fagbrev og slik.. eller bare er flinke. Holder å vere flik og vettu;) (jeg er ikke proff) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Er vel svært få her som er proffe. Kommer an på om du mener med fagbrev og slik.. eller bare er flinke. Holder å vere flik og vettu;) (jeg er ikke proff) Du er profesjonell webdesigner hvis det er din profesjon. Bruker gImp og KWrite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 [...]Bruker gImp og KWrite. Godt å se andre web-utviklere som bruker Linux Jeg bruker selv the GIMP til grafikk og Quanta Plus til koding. For dere som ikke har hørt om de før: the GIMP og Quanta er open source programmer som er 100% gratis og dei er minst like gode som DW og PS. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 the GIMP og Quanta er open source programmer som er 100% gratis og dei er minst like gode som DW og PS. Om GIMP er like bra som PS, er vel en mening som du har laget deg selv, jeg bruker selvsagt GIMP, men synes det er en håpløs måte å ordne vinduene på. kwrite er konge! Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ingen her som bruker emacs eller bluefish? Det gjør jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå