UUnreal Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 http://www.nomadworld.com/products/zentouch/ Den så lekker ut. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvordan sorterer zen jukebox, mp3er? som ipod eller iriver. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Kommer ann på åssen du lager playlisten. Du kan lage etter: artist genre album o.s.v. Vet ikke åssen iriver og sånt gjør. Har ikke forsøkt dem. Endret 9. juni 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Enig at den så lækker ut! God batterilevetid på den også. Lurer på hvor mye boksen kommer til å koste... Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Noen som vet når dn kommer på markede? eventuelt pris? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Så jo fin ut. Dessverre for min del er den totalt uaktuell da den foreløpig bare finnes i 20gb versjon. Selv 60gb ville blitt for lite nå da min Zen60 nærmer seg max kapasiteten faretruende fort nå(Har ikke engang fått lagt inn 1/3 av CD'ene mine ennå ). Så jeg må nok vente leenge til noen lager en 120gb versjon eller større. Det hadde vært superbra. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Du vet at du kan bytte ut CD'er etterhvert? Behøver ikke å ha ALLE cd'ene dine på spilleren samtidig vet du Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Du vet at du kan bytte ut CD'er etterhvert? Behøver ikke å ha ALLE cd'ene dine på spilleren samtidig vet du Nei da forsvinner jo hele poenget mitt. Jeg er ikke interessert i å måtte velge ut på forhånd hva slags musikk jeg skal ha mulighet til å velge mellom. Jeg vil ha alt tilgjengelig akkurat når jeg måtte ønske det. Fra erfaring vet jeg at dersom jeg dropper feks. én eneste låt når jeg skal på tur, så kan jeg banne på at jeg senere har lyst til å høre på akkurat denne låta. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ok, skjønner... men jeg går lei av enkelte CD'er etterhvert, og da tar det en tid før jeg vil høre på den igjen. Men forstår poenget :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå