shamanix Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg fikk iPod i dag og kobla den til data'n via firewire. Den kom opp som O:, men når jeg trykker der så kommer det en melding om at den ikke er formatert(sånn som det er med nye harddisker og disketter), er det trygt å formatere? Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ja... du må vel det eg måtte... men så bare bruker du fabrikkinnstillingene som er der, det står i bruksannvisningen... et eller annet med å ta av og på hold for så å holde nedemenu, eller noe sånnt... Lenke til kommentar
kns Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) *slettet* edit:leste ikke trådstarters innlegg godt nok, ble helt feil svar... Endret 1. juli 2004 av kns Lenke til kommentar
T.L Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Husker ikke helt, men da du innstalerer programvaren som følger med får du vel en beskjed om at i-poden må konfigureres, og at du derfor må koble den til maskinen. Jeg tror den da også formateres. Ellers så trooor jeg det skal gå bra å formatere på vanlig måte også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå