bruker Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hallo der, jeg er ikke noe videre bevandret i spillverden, men på leting etter noen nye spill til min X Box eller PC. Er uhyre glad i middelalder og leter etter spill med det som tema. (Er en grunn til at Medieval Total War ikke har blitt avinstalert en gang...) Noen som har et forslag? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 thief3 har vel handlingen lagt til middelalderen. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvis det omhandler PC også, så burde du spesifisere maskinvaren din så det blir enklere å finne spill Glad i fantasy? Isåfall, Morrowind GOTY til xBox og PC Lenke til kommentar
Waven Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Stronghold kanskje? det er et strategi spill hvor du styrer din egen borg i middlealdern. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 thief3 har vel handlingen lagt til middelalderen. En rar middelalder faktisk. Vet ikke med Thief 3, men i de andre Thief spilla som er kommet finner man jo blandt annet noen slags robotter på enkelte maps. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg anbefaller dette. Uansett om det ikke står i trå med middelalderspill som du ønsket , men jeg prøver fordet. http://www.gamerankings.com/htmlpages2/914949.asp Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Cossacks Shogun Stronghold Løp og kjøp om du ikke har, selv om det drar litt på åra Lenke til kommentar
WB85 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Når det gjelder pc anbefales Stronghold på det sterkeste Xbox får jeg i morgen og kan godt trenge noen gode anbefalinger Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Når det gjelder pc anbefales Stronghold på det sterkeste Xbox får jeg i morgen og kan godt trenge noen gode anbefalinger Lenge siden jeg har fulgt med på box nå men prøv noen av disse: Splinter Cell 2 Project gotham racing 2 Ninja Gaiden Ellers så kommer Halo 2 og Fable Lenke til kommentar
WB85 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hørt fra mange at Ninja Gaiden er vanvittig tøft så det blir ivertfall mitt første spill Så får jeg se og få testet de andre spillene der, liker ikke å kjøpe utestet... Halo 2 blir sikkert en slager Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvis du er ute etter spill som er satt til middelalderen vil jeg anbelfale sterkt at du skaffer deg Gothic II, forutsett at du liker RPG-spill. Ellers har jo Age of Empires- serien og flere andre strategi spill mulighet for å spille i middelalderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå