ImmerFx Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Hei, jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en brukt Samsung E700.. Kan dere komme med gode/dårlige erfaringer om E700? Fortell meg mest mulig Skal antakelig kjøpe den brukt for 2000-2200 kr, får se den først, og får med kvittering(kjøpt på Expert i februar), og alt orignalt utstyr. Jeg er egentlig mest fan av SE, men hva har dere å si om Samsung, har aldri hatt verken Samsung eller klappetelefon i det hele tatt. Blir kjempeglad for alt dere sier! Endret 9. juni 2004 av ImmerFx Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Altså, min menig om Samsung: Gode mobiltelefoner når det gjelder kvalitet, men jeg mener at E700 er overpriset fra begynnelsen, men en brukt pris på 2000 er OK, men du kan vel spytte inn litt penger og kjøpe en Siemens CX65 ( Denne er vell kanskje bedre ? Correct me if wrong ) men ontopic, kamera og skjerm er veldig god, men personlig liker jeg ikke tastene eller menyen.. Men design messig etc er den fin. Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Ok..hmm.. Hvordan er menyen? Er den ikke slik som på SE? Er det sånn ett og ett ikon opplegg? Kom med flere meninger erfaringer (gode/dårlige) Scoot: Har tenkt på CX65, men vet ikke helt jeg.. lurer på om det hadde vært litt artig med en klappetlf.. Ellers har jeg lyst på K700, men har ikke råd til å betale så mye... Så da må jeg vente LEEENGE, og da kan jeg eventuelt bytte da.. CX65 og E700 har så godt som like specs så vidt jeg ser, ingen av dem har BT, men CX65 har litt bedre skjerm da. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Mer minne dog, men uansett, men trur du kan stille på menyen om jeg ikke husker feil! Det opsettet jeg fikk prøve var dårlig! Endret 9. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Marty_83 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 E 700 er en helt grei tlf. Veldig bra design, bra kamera, bra skjerm, og er en veldig brukervennlig tlf. Er forsåvidt fornøyd med den, men det er et par irritasjonsmomenter som må taes i betraktning; ikke mulighet for vibrasjon og ringing samtidig, IR`en funker ikke, masse mms det ikke fungerer å sende( Drm bilde som ikke er tillatt å sende, som de kaller det- utrolig irriterende) Ville ikke kjøpt den nå når det har kommet såpass mange nye tlf på markedet som er mye bedre, men det kommer selvfølgelig an på hvilket behov du har. Skal du ha en kul tlf til å ringe, sende meldinger og ta bilder med er det absolutt et bra kjøp... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Vil du ha design, godt kamera og en ellers pen telefon Da er E700 tingen for deg som ikke krever det store. Den koster litt for mye mener nå jeg og den har heller ikke BT(blåtann) noe den burde hatt. Men ellers er det en helt ok mobil. Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Hmm, dette er ikke lett altså... Men kom med mer tips.. 2200 bra pris for en e700 brukt da? Kjøpt i februar, med kvittering og alt originalt utstyr. Får se den før jeg kjøper også. Men han sier den er helt fin. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 2200,- er en helt grei pris. Men hadde jeg vært deg hadde jeg heller tatt en titt på 6230 fra Nokia Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Nokia er ikke aktuelt uansett.. Liker SE best, men Samsung og Siemens tror jeg kan gå ann Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Nokia er ikke aktuelt uansett..Liker SE best, men Samsung og Siemens tror jeg kan gå ann Da bør du i såfall titte på SE Z600 her får du mye for pengene eller Simenes M65 eller CX45 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg synes det er en fin mobilen men det er mange småting som er irriterendes ved den. Kan jo nevne noen: enkelte bilder du får på mms kan du ikke sende etter du har lagret de fordi mobilen tar hensyn til copyright eller noe slikt.. (DRM bilde kan ikke sendes står det) Men hvis du beholder mms'en i inboksen kan du jo bare videresende hele meldingen. Ord du "lærer" ordlistefunksjonen glemmer den etterhvert, det virker som om det bare er plass til et visst antall ord slik at den sletter andre ord du har lært den, veldig plagsomt! Det kommer heller ikke stor bokstav etter punktum når du sender sms. Det er et annet oppsett på skrivingen enn SE, Siemens og Nokia men alle produsentene har jo sin egen måte. Synes ellers at den er veldig fin å sende meldinger på Fingrene glir lett over tastene og du venner deg fort til oppsettet... Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Ok, tenker jeg kjøper meg den etterpå jeg Hvis dere ikek har noen store innvendinger i siste liten? Prøvde èn i går, den er skikkelig nice! Men er litt engstelig for det med sms,tastene og mms kanskje.. hm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå