Gå til innhold

Problemer med nvidia..

Anbefalte innlegg

Har et noe irriterende problem med mitt Absolute GF3 Ti500. Hvis jeg kjører over 60Hz refresh på skjermen, "bølger" bildet horisontalt. Har prøvet med en annen skjerm med samme resultat. Har en maskin på jobben med GF2MX som har akkurat samme problemet. Noen anelse om hva dette kan være? det ser ut til at det er værre ved diskaktivitet.

Har forøvrig følgende HW:

T-bird 1,4@1,6

MSI K7T266 Pro-R

512mb Hyundai DDR

IBM 40GB 60GXP

Absolute GF3Ti500

SBLive!

Intel PRO 10/100 Ethernet

350W Enermax PSU

--

Tommy H.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-15 09:14, JenkaRiPS skrev:

Har et noe irriterende problem med mitt Absolute GF3 Ti500. Hvis jeg kjører over 60Hz refresh på skjermen, "bølger" bildet horisontalt. Har prøvet med en annen skjerm med samme resultat. Har en maskin på jobben med GF2MX som har akkurat samme problemet. Noen anelse om hva dette kan være? det ser ut til at det er værre ved diskaktivitet.

Har forøvrig følgende HW:

T-bird 1,4@1,6

MSI K7T266 Pro-R

512mb Hyundai DDR

IBM 40GB 60GXP

Absolute GF3Ti500

SBLive!

Intel PRO 10/100 Ethernet

350W Enermax PSU

--

Tommy H.

Prøv skjermkortet i en annen maskin og se om d funker der. I så tilfelle kunne d være AGP-porten d var noe krøll med.

Har du klokka bussen?

Lenke til kommentar

det returnerer magnetiske stråler og forstyrrelser.. Dette kan føre til at forstyrrelsene blir ekstra store.. Har man PC-en nede i kjelleren og har endel andre maskiner rundt seg(kopimaskin, høytalere, gamle skjermer, o.l) skaper disse enormt med magnetisk støy, noe som fører til forstyrrelser på skjermen.. Litt irriterende..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...