JenkaRiPS Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Har et noe irriterende problem med mitt Absolute GF3 Ti500. Hvis jeg kjører over 60Hz refresh på skjermen, "bølger" bildet horisontalt. Har prøvet med en annen skjerm med samme resultat. Har en maskin på jobben med GF2MX som har akkurat samme problemet. Noen anelse om hva dette kan være? det ser ut til at det er værre ved diskaktivitet. Har forøvrig følgende HW: T-bird 1,4@1,6 MSI K7T266 Pro-R 512mb Hyundai DDR IBM 40GB 60GXP Absolute GF3Ti500 SBLive! Intel PRO 10/100 Ethernet 350W Enermax PSU -- Tommy H. Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: On 2002-04-15 09:14, JenkaRiPS skrev:Har et noe irriterende problem med mitt Absolute GF3 Ti500. Hvis jeg kjører over 60Hz refresh på skjermen, "bølger" bildet horisontalt. Har prøvet med en annen skjerm med samme resultat. Har en maskin på jobben med GF2MX som har akkurat samme problemet. Noen anelse om hva dette kan være? det ser ut til at det er værre ved diskaktivitet.Har forøvrig følgende HW:T-bird 1,4@1,6MSI K7T266 Pro-R512mb Hyundai DDRIBM 40GB 60GXPAbsolute GF3Ti500SBLive!Intel PRO 10/100 Ethernet350W Enermax PSU--Tommy H. Prøv skjermkortet i en annen maskin og se om d funker der. I så tilfelle kunne d være AGP-porten d var noe krøll med. Har du klokka bussen? Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Jeg ville trodd at dette var magnetiske forstyrrelser.. Har du maskinen innenfor betong? Høytalere på siden? Er disse magnetisk skjermet? Sjekk om det er noe slikt rundt i rommet.. Lenke til kommentar
normal Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 innenfor betong? hva har detå si? Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 det returnerer magnetiske stråler og forstyrrelser.. Dette kan føre til at forstyrrelsene blir ekstra store.. Har man PC-en nede i kjelleren og har endel andre maskiner rundt seg(kopimaskin, høytalere, gamle skjermer, o.l) skaper disse enormt med magnetisk støy, noe som fører til forstyrrelser på skjermen.. Litt irriterende.. Lenke til kommentar
boogie Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 sE eTtEr Om VeRtIkAlEn I OpEnGl eR aKTiVeRt (hØyReKlIkK dEsKtOp,eGeNsKaPeR,aVaNsErt,eGeNsKaPeR fOr 3D kOrT, oPeNgL,vErTIkAL pÅ sOm sTaNdAr) Ble det bra nå?! Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Var visst kortet som var defekt. Har snakket med et par til som hadde samme problemet. Har nå byttet kort, og problemet er borte :smile: -- Tommy H. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå