Gå til innhold

MÅ ha ny skjerm

Anbefalte innlegg

Nå må jeg ha en ny skjerm, en jeg har nå er 5 år og har svarte striper nedover :(

Tenkte på en 17" LCD skjerm som BenQ \, den med 12 ms, men den har fått dårlig kritikk. Har tittet gjennom den store LCD testen på 17", men har ikke funnet en favoritt. Den kan koste max 5.200 +/-

Og jeg lurer også på hvilken oppløsning som er best til 17" LCD og oppdateringsfrekvens

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp heller NEC 1760NX istedenfor Samsung 173T, Nec'en er bedere i spill også.

Så på LCD testen og den kunne hatt litt kontrast, er ikke kontrast ganske viktig i spill?

Føler på meg at mange sitter hjemme og ler av mine spørsmål siden jeg ikke har gått langt inn i skjermverdenen.

Blir nok denne skjermen jeg går for, forresten, den gamle skjermen funker :no: . *destroy*

Av alle anbefalinger og skryt av denne skjermen virker det som den beste etter mitt behov.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Kjøp heller NEC 1760NX istedenfor Samsung 173T, Nec'en er bedere i spill også.

Så på LCD testen og den kunne hatt litt kontrast, er ikke kontrast ganske viktig i spill?

Føler på meg at mange sitter hjemme og ler av mine spørsmål siden jeg ikke har gått langt inn i skjermverdenen.

Blir nok denne skjermen jeg går for, forresten, den gamle skjermen funker :no: . *destroy*

Av alle anbefalinger og skryt av denne skjermen virker det som den beste etter mitt behov.

Den NEC skjermen er en av de beste 17" skjermene du får pr dags dato ;)

Syns absolutt at du bør gå for den!

Lenke til kommentar

Fikk overtalt han :p

Men er det fordel å bestille over internett?

Skal også ha høytalere, surround, Creative GigaWorks S750.

Er det billigst å bestille fra samme butikk? Eller gå på lefdal og bruke prisgaranti hvis de har det. www.hovedkort.no hadde begge på lager til billigst pris på begge.

Det blir 8308 kr, hva blir portoen da?

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...