chokke Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Nå må jeg ha en ny skjerm, en jeg har nå er 5 år og har svarte striper nedover Tenkte på en 17" LCD skjerm som BenQ \, den med 12 ms, men den har fått dårlig kritikk. Har tittet gjennom den store LCD testen på 17", men har ikke funnet en favoritt. Den kan koste max 5.200 +/- Og jeg lurer også på hvilken oppløsning som er best til 17" LCD og oppdateringsfrekvens Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 1280x1024 er vel eneste som duger på 17" LCD.. Oppdateringsfrekvensen er vel den samme på de fleste (husk at LCD skiller seg ut fra CRT med tanke på oppdateringsfrekvens i tradisjonell forstand) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Ok, da trenger je gbare en anbefalingav en skjerm til spilling spilling og spilling, kanskje litt film/lekser Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Samsung 173T vinner jo 17" testen her på hw.no, men denne er kanskje litt vanskelig og oppdrive akkurat nå (les dyr). Men denne vinner spilltesten, og er ganske så billig (4300). Sikkert et godt valg når den får varme anbefalinger her på hw.no Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Hva er forkjellen på alle Liyama 17" LCD skjermer? To av de koster 3000 med 16 ms, er ike det bra? Hva annet spller inn for at en skjerm er bra til spill eller ikke? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kjøp heller NEC 1760NX istedenfor Samsung 173T, Nec'en er bedere i spill også. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kjøp heller NEC 1760NX istedenfor Samsung 173T, Nec'en er bedere i spill også. Helt riktig, det Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 LG 17" LCD L1715S Grey TCO-99 Skjerm Pris: kr 3.495,- Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hadde jeg vert deg saa hadde jeg kjopt iiyama 17" LCD E430 Den faar du for under 3k aa det er en god skjerm selv uten DIV! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Kjøp heller NEC 1760NX istedenfor Samsung 173T, Nec'en er bedere i spill også. Så på LCD testen og den kunne hatt litt kontrast, er ikke kontrast ganske viktig i spill? Føler på meg at mange sitter hjemme og ler av mine spørsmål siden jeg ikke har gått langt inn i skjermverdenen. Blir nok denne skjermen jeg går for, forresten, den gamle skjermen funker . *destroy* Av alle anbefalinger og skryt av denne skjermen virker det som den beste etter mitt behov. Endret 9. juni 2004 av chokke Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kjøp heller NEC 1760NX istedenfor Samsung 173T, Nec'en er bedere i spill også. Så på LCD testen og den kunne hatt litt kontrast, er ikke kontrast ganske viktig i spill? Føler på meg at mange sitter hjemme og ler av mine spørsmål siden jeg ikke har gått langt inn i skjermverdenen. Blir nok denne skjermen jeg går for, forresten, den gamle skjermen funker . *destroy* Av alle anbefalinger og skryt av denne skjermen virker det som den beste etter mitt behov. Den NEC skjermen er en av de beste 17" skjermene du får pr dags dato Syns absolutt at du bør gå for den! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg ler ikke av deg. Jeg tror ingen ler av deg Jeg kjøpte NEC 1760NX og er voldsomt fornøyd med den Samsung 173T er nok også god, men NEC 1760NX er nok bedre til spill Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Fikk overtalt han Men er det fordel å bestille over internett? Skal også ha høytalere, surround, Creative GigaWorks S750. Er det billigst å bestille fra samme butikk? Eller gå på lefdal og bruke prisgaranti hvis de har det. www.hovedkort.no hadde begge på lager til billigst pris på begge. Det blir 8308 kr, hva blir portoen da? Endret 9. juni 2004 av chokke Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Går porto på vekt ellerpris? Måtte bare få det til en unread post, ellers lurer jeg på det Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Går porto på vekt ellerpris?Måtte bare få det til en unread post, ellers lurer jeg på det Porto blir på Cirka 150Kr, uannsett. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Tja, der var Nikkor før meg med et langt mye mer presist svar. Endret 9. juni 2004 av TDK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå