miniPax Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Skal nå snart (endelig) kjøpe meg ny pc for skattepengene mine. Bare lurer på, er det noe som tilsier at prisen på RAM vil endre seg i nærmeste framtid? Gidder liksom ikke bruke masse spenn på RAM, for å så finne ut at jeg kunne ha venta 2 uker og spart en del (eller omvendt). Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Prisen på Ram, er veldig lav for øyeblikket. Hvertfall PC3200 ram. Den vil nok ikke bli noe lavere... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Tror den vil holde seg passe. Vil neppe gå en høy sum opp helt pluttselig, det tviler jeg på. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Skal nå snart (endelig) kjøpe meg ny pc for skattepengene mine. Apropo dette, vet du sånn omentrent hvilken dato restskatt blir utbetalt? (Tror jeg har litt tilgode jeg også) Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Mener det er rundt 20. Juni +/- litt? Rett meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå