beji Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 jeg skal snart bygge meg en pc men med tanke på fremmtiden hva bør jeg satse på? btx?939? Pci Express?????? hva mener dere? Lenke til kommentar
jossy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Socket 939 er mest fremtidsrettet, men dyr...du må vente litt lengre om du skal ha socket 939 Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Dette med "fremtidsrettet" er en litt unødvendig bekymring i mine øyne. Hvis du har litt stramt budsjett og ikke kan oppgradere ofte, må du bruke masse penger nå. Hvis du har et greit budsjett og kan kjøpe to nye HK+CPU i året, kan du også bruke masse penger nå. Hvis du ikke har lyst til å bruke så masse penger nå, kjøp A64 3000+ og ikke tenk på fremtiden før den er der. Endret 9. juni 2004 av olaleier Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Intel LGA er ikke bra, den nye "inverterte" socket er veldig dyr og går lett i stykker så det blir dyrere for hovedkortprodusenter og rike Intel tjener mer. så hold deg unna Intel og gå for Athlon 64. Lenke til kommentar
jossy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Dette med "fremtidsrettet" er en litt unødvendig bekymring i mine øyne. Hvis du har litt stramt budsjett og ikke kan oppgradere ofte, må du bruke masse penger nå. Hvis du har et greit budsjett og kan kjøpe to nye HK+CPU i året, kan du også bruke masse penger nå. Hvis du ikke har lyst til å bruke så masse penger nå, kjøp A64 3000+ og ikke tenk på fremtiden før den er der. enig alt blir dobblet hver 18 måned...det har jeg lest... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 SAS (Serial Attached SCSI). Kontrollerene har støtte for ekstremt mange enheter, og støtter både SAS-disker og S-ATA disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå