Luv Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Fikk 5'er Jeg som ligger på svak 4'er til vanlig! Wohoo!! Er bare så j****a gla!! Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ojoj, 5 på multilig matte *OMG* hehe jag har norsk muntlig i morgen Lenke til kommentar
SjiraFF1 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 har Norsk muntlig imorgen jeg også=) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 WEEEEE!!! Jeg har nesten ikke ord for hvor glad jeg er. Jeg var en hårsbredd unna å komme opp i muntlig matte eksamen. 1MX kom opp, halve gruppa, tilfeldig, og jeg var ikke en av dem som kom opp. Jeg var sikker på at jeg skulle komme opp, og så skjedde det ikke. Jeg er så utrolig, utrolig glad. Stakkars ProxymuZ kom opp i muntlig matte... Føler med deg proxy Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Fikk nettopp vite at jeg fikk 6 på skriftlig tentamen i matte Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 WEEEEE!!! Jeg har nesten ikke ord for hvor glad jeg er. Jeg var en hårsbredd unna å komme opp i muntlig matte eksamen.1MX kom opp, halve gruppa, tilfeldig, og jeg var ikke en av dem som kom opp. Jeg var sikker på at jeg skulle komme opp, og så skjedde det ikke. Jeg er så utrolig, utrolig glad. Stakkars ProxymuZ kom opp i muntlig matte... Føler med deg proxy HATER DEG OG ALLE ANDRE SOM IKKE KOM OPP!!!!!!! Hvorfor meg? Av 28 stk som går i klassa, så er det JEG og 6 til som kommer opp. FY FAEN! Det er bare så jævlig sux! Jeg kommer vel sikkert til å få 2 eller noe til eksamen Men jaja, FUCK IT! Snart sommer. Er det lov å banne på forumet? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 HATER DEG OG ALLE ANDRE SOM IKKE KOM OPP!!!!!!! Hvorfor meg? Av 28 stk som går i klassa, så er det JEG og 6 til som kommer opp. FY FAEN! Det er bare så jævlig sux! Jeg kommer vel sikkert til å få 2 eller noe til eksamen Men jaja, FUCK IT! Snart sommer. Er det lov å banne på forumet? Hvis det er snakk om matte så bare bann i vei for min del. *Føler med for deg.* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå