Lautsprecher Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=229798 Ærlig talt, hadde jeg vært helt ny på pc, så hadde jeg ikke akkurat vært noe bedre informert etter den guiden der ihvertfall. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 HAHAHAHA Fantastisk gjort av VG. Likte godt Jo raskere, jo bedre - og dyrere. Selv de tregeste maskinene har en ganske rask prosessor. Hmmm, lurer på hva slags luring som har skrevet den artikkelen der... Dette var vertfall en skikkelig vits! hahahahha Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Ja, helt utrolig hva vg klarer å kverne ut av seg. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hahaha, den "guiden" der rett og slett dårlig Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Dette er det mest noobete jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 HAHA VG har ansatt 7 åringer til å skrive artikler... Lenke til kommentar
jihn Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hahaha, sendte nettop mail til forfatteren av det makkverket der...sa han ble "lettere" latterliggjort av en hel it verden i akuratt dette øyeblikket. Skrev d på en meget fin måte.... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Harddisk på 60-80 GB, rask Harddisken blir fort full, spesielt hvis du jobber med lyd- og bildefiler Korrekturen er ikkje den beste heller.... Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hahaha, sendte nettop mail til forfatteren av det makkverket der...sa han ble "lettere" latterliggjort av en hel it verden i akuratt dette øyeblikket. Skrev d på en meget fin måte.... den var slem neida en avis som vg burde klare og lage bedre stoff enn det der, det og gjøre forfatteren bevist på det er den eneste måten og få de til og legge ut bedre guider Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 det er dere som er latterlig her Virker som en helt grei guide for totalt newbies Lenke til kommentar
petterg Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Det er ikke så mye som er direkte feil da - bare at hele artikkelen, og de artiklene det er linket til, som er skrevet av samme person er totalt intetsigende. Det står nesten i stil med det jeg har sett av IT undervisningsmatriell i norsk skole. (inkludert datakortet) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 det er dere som er latterlig her Virker som en helt grei guide for totalt newbies Å kalle det der en guide er vel strengt tatt å ta i litt vel mye. Samtidig skrev han at det ville bli forklart orc og uttrykk i ingressen, men fant ihvertfall ingen forklaringer... Meningsløs artikkel... Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 512 MB minne En mer avansert maskin bør ha mer minne, men dette kan du legge til senere. Harddisk på 60-80 GB, rask Harddisken blir fort full, spesielt hvis du jobber med lyd- og bildefiler. Pass på å få med stor nok harddisk - da slipper du ergrelser senere hovedtittelen for det avsnittet der er 512Mb minne, også sier han ingenting om rammen, bare HD Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 det er dere som er latterlig her Virker som en helt grei guide for totalt newbies Første gangen jeg leste den, gikk alt innhold inn det ene øyet å ut det andre. Altså IKKE noe for en Noob + at det står en del feilaktig info der. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Skal spørre sjefen min om hun fatter noe mer om bærbare pcer når hun har lest denne artikkelen... hun er altså totalt grønn i it Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ikke mobb VG, de har århundrets LCD guide på gang Lenke til kommentar
shabador Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg ble i grunn lettere forvirret av å lese den guiden... Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ja, det får'n si. Dette var saker, gitt. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Ikke mobb VG, de har århundrets LCD guide på gang Ja, kan tenke meg den: LCD er fint og flatt, Ghosting er ikke så veldig fint. THE END Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå