lobster Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Denne websiden har tatt i bruk en ny teknologi som kommer til å ta over for måten vi opplever internett. Jeg snakker om FLASH. Flash gir deg muligheten til å kombinere lyd og bevegelig grafikk. ER DET IKKE FLOTT........................ hehehehe Vel fra spør til revolver: Er det mulig (uten å bruke frames/iframe) å få flash filen til å ikke loades på nytt for hver sidevisning? (slik at den fine multimedia fremvisningen ikke starter på nytt og på nytt) Endret 9. juni 2004 av lobster Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Om flash er et medium som egner seg på web, har vel blitt diskutert før. Flash er utmerket til presentasjoner, men funker dårlig til å vise store mengder med informasjon. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Om flash er et medium som egner seg på web, har vel blitt diskutert før. Flash er utmerket til presentasjoner, men funker dårlig til å vise store mengder med informasjon. Det var med en STOR DOSE IRONI jeg skrev forrige innlegg.. Men jeg har problem med at flash filmen "starter" på nytt for hver sidevisning.. Endret 9. juni 2004 av lobster Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kan jeg få lese litt ActionScript? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Kan jeg få lese litt ActionScript? Hva mener du? Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kan jeg få lese litt ActionScript? Hva mener du? oi Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 OMG! Noen please få vekk den grusomme musikken! GAH! *Alt+F4* Lenke til kommentar
lobster Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 OMG! Noen please få vekk den grusomme musikken! GAH! *Alt+F4* hehehehehe lol Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) OMG! Noen please få vekk den grusomme musikken! GAH! *Alt+F4* Musikken var rå *headbange* (minner om musikken på Knigts And Merchants spillet) Endret 9. juni 2004 av |-Phyro-| Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kan jeg få lese litt ActionScript? Hva mener du? Kan du legge ut preload-scriptet ditt? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ARGH. Den musikken (som for øvrig ikke kan stoppes, og det ikke advares mot) blanda seg j*vla dårlig med Led Zeppelin (som jeg hørte på når jeg åpnet sida.) Musikk på web = nono. Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Musikk på web = nono. slapp av da, det er jo siden til en barnehage! Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Musikken passet bra til designet og designet var stiligt! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvor ba han om kritikk? Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Bare en positiv tilbakemelding? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå