tinyworks Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Har lastet ned en .3gp fil fra en nettside (husker ikke hvilken, men tror jeg fant linken her på forumet).Den er på 6MB, og fikk lagret den i minnebrikken. Fikk ikke avspilt den. Flyttet den så til telefonminnet i gallerimappene, fikk fremdeles ikke spilt den. Noen som vet hvorfor? Og er det noen som husker/vet hvor den linken lå. Tror man kunne laste ned 3 filer gratis per dag eller noe? Lastet ned en komi-snutt med Pablo Francisco fra Tonight Showet til jay leno Takker for all hjelp Endret 9. juni 2004 av tinyworks Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 er ikke gratis å laste ned noe som helst, man betaler pr kbyte. Jeg får ikke lastet ned med min, får mld om at minne er fullt, fila er på 50kb og jeg har ca 27mbledig.. Men de 3gp filene jeg lager selv på pc`n og fører over med BT funker fint.. Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 er ikke gratis å laste ned noe som helst, man betaler pr kbyte.Jeg får ikke lastet ned med min, får mld om at minne er fullt, fila er på 50kb og jeg har ca 27mbledig.. Men de 3gp filene jeg lager selv på pc`n og fører over med BT funker fint.. Jo, det var gratis, fordi man laster ned til PC, og sender til tlf med BT. Skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke finner linken nå... Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 aha da gjør vi det på samme måte.. Alt man kan laste ned på pc er som regel gratis, hvis ikke annet er oppgitt.. Åssen melding får du når du prøver å spille den av? Kanskje 6mb blir for mye..? Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 "Kan ikke spille filen" eller noe lignende. Rare greier. tenkte jeg skulle prøve å finne en mindre fil for å teste, men har jo mistet den linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå