Løve Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei Jeg tenkte å skaffe meg en ny kabinettvifte til mitt AOpen H600B fordi den som er der er litt vel bråkete. Så jeg lurte på om noen hadde noe forslag til en vifte? Helst så støyløs som mulig og gjerne med viftekontroll eller lys. PS: Den må finnes hos enten Netshop, Elkjøp eller Expert. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Når Elkjøp og expert begynner å selge sånt, legger jeg på røret. En papst på rundt 19 Db er en sikker vinner. Endret 9. juni 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 helt enig med lautsprecher, papst Lenke til kommentar
Løve Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Har de viftekontroll og er de mye roligere enn standard viften? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 *bumpe* Vil gjerne ha tips til en rolig og god 80x80mm vifte. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 her har du en vifte som fungerer netshop Men hvorfor bare netshop, elkjøp ell expert?? Microplex har enormt mange vifter...hvis det ikke har så mye å si hvor du kjøper fra kan du ta deg en tur innom microplex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå