Ci2 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Som topic sier: hvor finner jeg de vurderingene hw.no gjør av de forskjellige webshop'ene? Er ikke kar om å finne dem, kun lesernes erfaringer. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva med å prøve "webshopguiden" som står midt i trynet på deg så lenge du er på hw.no sine sider? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Du trykker på webshopguiden helt oppe og litt til høyre. Pettberg...prøv å svar litt finere.. Endret 9. juni 2004 av spinxzer Lenke til kommentar
ponke Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Ingen som leser trådstarters innlegg, eller? HW.no har bare pristester av nettbutikkene, ingen generelle erfaringer. Ettersom pristestene bare er interessante i det de blir laget, og egentlig mest er interessante for nettbutikkene for bruk i PR-ting, så anbefaler jeg at du bruker den meget velfungerende prisguiden om det er pris du lurer på. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 9. juni 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
Ci2 Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Joda, jeg har vært inne på webshopguiden, og der finner jeg bl.a denne siden som helt klart indikerer at hw.no vurderer sider individuelt. Og som jeg spurte om: hvor finner jeg disse vurderingene? De er kanskje fjernet? Isåfall burde kriteriene vel også fjernes ... mvh Ci2 Lenke til kommentar
ponke Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Joda, jeg har vært inne på webshopguiden, og der finner jeg bl.a denne siden som helt klart indikerer at hw.no vurderer sider individuelt. Og som jeg spurte om: hvor finner jeg disse vurderingene? De er kanskje fjernet? Isåfall burde kriteriene vel også fjernes ... mvh Ci2 Har aldri sett noe til det der jeg i alle fall, og kriteriene har ikke blitt oppdatert siden april for 2 år siden. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Maj.Ziegler Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Petterg var litt kjapp i vendinga der gitt... En ting er å lese en post, noe annet er å faktisk forstå den... Ziegler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå