Sky_Hawk Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei Har et ganske irritrerende problem med CPU en min. Jeg merket for en stund siden at PCen ble veldig treg og CPU tempraturen var over 50 grader helt plutslig mens jeg bare satt i windows og spilte av litt musikk. Jeg trykket på ctrl alt delete for og se i Windows Oppgavebehandling og så på ytelse og da var bruken av CPU 100% . Jeg så etter i programmer hvilket program som brukte så mye av CPU, og det var system og explorer.exe, og disse brukte 50% hver. Dette har skjedd nesten daglig etter det og da må jeg starte på nytt og da er alt bra igjen. Det gir seg ikke før jeg restarter. Jeg har windows xp pro. og sp1. CPU er en P4 2.8 GHZ Asus p4p800s-e deluxe 2*Twinmos PC3200 512MB WD 120 Noen som hvet hva dette kan være eller hva jeg må gjøre? Takker for alle svar Lenke til kommentar
lamox Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 tror jeg hadde prøvd og formatert C disken rett å slett Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Spyware/ad-ware vil jeg nesten gå ut i fra. enten kjør gjennom Spybot og adware. Siste utvei er sef å ta en format c:, men ta kun dette om etter du har tatt backup, og om du ikke får fikset det på annet vis. Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Har prøvd adware, men det hjalp ikke Er det ikke noe annet som kan prøves før jeg formaterer? Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Norton antivirus finner ikke no vius den heller:( Er det noen fler virus programmer jeg kan prøve a som kanskje får fjerna det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå