ilpostino Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 vurderer å legge inn bud på denne laptopen. skal bruke denne som en "sekundær" maskin da jeg har en stor og grei stasjonær maskin hjemme. skal bruke den til noe programmering/scripting, tekstbehandling og stort sett andre "vanlige" ting så er derfor ikke avhengig av å ha det siste, nyeste og råeste av maskiner... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) vurderer å legge inn bud på denne laptopen. skal bruke denne som en "sekundær" maskin da jeg har en stor og grei stasjonær maskin hjemme. skal bruke den til noe programmering/scripting, tekstbehandling og stort sett andre "vanlige" ting så er derfor ikke avhengig av å ha det siste, nyeste og råeste av maskiner... Har du noen spørsmål eller trenger du hjelp med noe, eller hva er det? Så jo grei ut den "If the price is right" Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 9. juni 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Har du noen spørsmål eller trenger du hjelp med noe, eller hva er det? Så jo grei ut den "If the price is right" Mvh kjello2 har aldri hat bærbar før, så er interisert i å høre med folk som har mer kunnskap om laptops om denne passer til mitt behov.... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har du noen spørsmål eller trenger du hjelp med noe, eller hva er det? Så jo grei ut den "If the price is right" Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) har aldri hat bærbar før, så er interisert i å høre med folk som har mer kunnskap om laptops om denne passer til mitt behov.... Den ser flott ut Er hyggelig å se at "eldre" maskiner kan bli satt pris på og satt i arbeid også. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå