ut_king Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Jeg bare lurte på om det gikk an å putte isbiter i tanken for å få bedre kjøling!! Vet noen hvilken blokk som er best til socket A? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 9. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
lamox Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Trokke det er så lurt! Når isbitene begynner å smelte så kan det hende at de setter seg fast i ledninger/pumper og sånn! vet egentlig ikke! Lenke til kommentar
razer Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Visst de første smelter, vil de jo såklart fortsette å smelte i pumpene også da.. Smelter sikker ganske fort også.. Visst det blir noe problem er det jo bare å lage en rist av noe slag.. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Om du skal gjøre det må du lage ett gitter der niplene går ut fra tanken.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hadde en gang et slikt prosjekt pågang. Hadde da pumpen i et stort akvarium, med store isklumper oppi. Isklumpene smelter veldig fort, og er du ikke forsiktig så kan det dannes kondens. Altså, en ganske dårlig idè om du ikke har tenkt på å isolere, samt etterfylle store mengder is hvert 30-45 minutt. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 husk på at selv om isbitene forsvinner, forsvinner ikke vannet, så du må nok tømme ut vann og etterfylle med isbiter ganske ofte. Dersom du ikke har tenkt å skifte hele vannet når testingen er over, bør du lage isbitine av destillert vann. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Vet noen hvilken blokk som er best til socket A? DangerDen RBX (er ihvertfall bra-bra). Trenger 4 hull i hovedkortet for å feste den though... Edit: Lite tillegg for å slippe masing om den virkelig er "best". Endret 9. juni 2004 av Goophy Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har testa isbiter, det hjalp så godt som ingenting. De forsvant ganske fort også. Prøv heller å legge radiatoren i ei bøtte med vann og isbiter. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 man kan da legge i mellom et filter slik at isen ikke kommer seg til slangene da vert artig å prøvd en stooor tank med masse is og vann det må jeg prøve en gang Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 En slik tank for eksempel? Ikke lurt å ha isbiter oppe i tanken da, blir for overfullt. Jeg skal selv kjøpe denne og putte hele greia i vann/isbiter. Må etterfylle is ganske ofte (en gang per time/per to timer) tenker jeg, men jeg gidder jo ikke kjøre maskinen så hardt hele tiden at jeg trenger dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå