Gå til innhold

Lydløs PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Jo da PSU er også kjølt på den måten, du har bare ikke lest grundig nok.

*rødme* ok da, innrømmer jeg ganske kjapt hoppet over dansk'en og gikk rett på tallene.

------

Som en sidegevinst kommer en nedsættelse af strømforbruget. Modsat traditionelle blæsekølere anvender CALM SG-3 ingen strøm til kølingen.

------

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-15 11:16, SirHartge skrev:

Passer best under overklokking.no, takk

Det er jeg uenig i.

Det dreier seg her om hvordan en kan få en lydløs PC.

Systemet som er beskrevet egner seg ikke for overklokking, det har det ikke kapasitet til.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-15 12:14, SirHartge skrev:

På overklokking.no er det en kategori som heter støydemping. Der vil du få/finne mange løsninger på støydemping problemer/råd.

Men er det riktig å poste noe på overklokking.no som

ikke kan brukes til overklokking ?

Lenke til kommentar

Jeg stusset også over litt da jeg så at SirH mente at den passet bedre til overklokking.no

No offence, men jeg har i siste 10 minuttene lest 3 meldinger der SirH forteller folk hvor de bør poste hen. Kan det regnes som spaming ?

Det er greit hvis det er en newbie som ikke har lært hvor han skal poste hen, f.eks. hva slags cpu bør jeg ha til det hovedkortet, men litt kjedelig å hele tiden finne post her som "den bør ligge der, den passer bedre dit"..

Lenke til kommentar

:grin:

tipper SirH ergrer seg nå, ingen kan ta ting for gitt... :grin:

tror nok bare at han skummet over det, og satt en label, han går gjennom mye dritt

tanken var god...

ellers må de sies at Moderator må si slik, hvis ikke ville ting flyte litt mer løssluppent rundt forbi, til og med de som poster fast. er min teori Jeg vil lage en smiley med bevegelige øyner!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...