sirius Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Noen som vet noe mer om dette ? http://www.intercom.dk/ Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Sier ingenting om PSU...? Væskekjølt en 250W+/- PSU i tillegg, neppe. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Det står jo at maskinen ikke har vifter, og at den er helt lydløs. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Jeg , såg det, men PSU sto ikke oppført...? Men de kjørte jo ikke noe heftig strømsluk såg det ut som, mulig de har funnet en løsning? Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 JoKr skrev: Jeg , såg det, men PSU sto ikke oppført...? ------------ Jo da PSU er også kjølt på den måten, du har bare ikke lest grundig nok. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Se her ang. PSU http://www.intercom.dk/products/SG-3_pictures.htm Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: Jo da PSU er også kjølt på den måten, du har bare ikke lest grundig nok. *rødme* ok da, innrømmer jeg ganske kjapt hoppet over dansk'en og gikk rett på tallene. ------ Som en sidegevinst kommer en nedsættelse af strømforbruget. Modsat traditionelle blæsekølere anvender CALM SG-3 ingen strøm til kølingen. ------ Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Det med strømforbruket er jo en enorm fordel. Det er et selvsirkulerende system. Dette må ha fremtiden for seg, høres genialt ut. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Passer best under overklokking.no, takk Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 ? En støyløs PC passer vel like greit her ? Alt som er vannkjølt er ikke overklokket :wink: *mobb mobb* kjedelig å flytte på feil posta meldinger eller? Lenke til kommentar
sirius Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 11:16, SirHartge skrev:Passer best under overklokking.no, takk Det er jeg uenig i. Det dreier seg her om hvordan en kan få en lydløs PC. Systemet som er beskrevet egner seg ikke for overklokking, det har det ikke kapasitet til. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 På overklokking.no er det en kategori som heter støydemping. Der vil du få/finne mange løsninger på støydemping problemer/råd. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 12:14, SirHartge skrev:På overklokking.no er det en kategori som heter støydemping. Der vil du få/finne mange løsninger på støydemping problemer/råd. Men er det riktig å poste noe på overklokking.no som ikke kan brukes til overklokking ? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 12:45, Sirius skrev:Men er det riktig å poste noe på overklokking.no somikke kan brukes til overklokking ? Jeg orker ikke krangle om dette, prøver bare å hjelpe deg. I rest my case. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Jeg stusset også over litt da jeg så at SirH mente at den passet bedre til overklokking.no No offence, men jeg har i siste 10 minuttene lest 3 meldinger der SirH forteller folk hvor de bør poste hen. Kan det regnes som spaming ? Det er greit hvis det er en newbie som ikke har lært hvor han skal poste hen, f.eks. hva slags cpu bør jeg ha til det hovedkortet, men litt kjedelig å hele tiden finne post her som "den bør ligge der, den passer bedre dit".. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 tipper SirH ergrer seg nå, ingen kan ta ting for gitt... tror nok bare at han skummet over det, og satt en label, han går gjennom mye dritt tanken var god... ellers må de sies at Moderator må si slik, hvis ikke ville ting flyte litt mer løssluppent rundt forbi, til og med de som poster fast. er min teori Jeg vil lage en smiley med bevegelige øyner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå